Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

«Πρέπει να βρούμε έναν ηγέτη που να κάνει το σταυρό του» video "Οι Ομολογίες και οι εμπαιγμοί" των σωτήρων μας

Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας φανερά εκνευρισμένος με οσα έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας σχετικά με τα θρησκευτικά πιστεύω πολιτικών, χτυπάει το χέρι στο τραπέζι και καλεί τους πιστούς να έχουν τον Χριστό στα σπίτια τους για να δουν προκοπή.
Επιπλέον πρόσθεσε ότι πρέπει να βρούμε έναν ηγέτη «που να κάνει το σταυρό του, να λέει τουλάχιστον ότι πιστεύει. Όχι να λέει εγώ δεν πιστεύω!».
«Εσύ που ανάβεις καντήλι στην Παναγιά θα δώσεις ψήφο σε αυτόν που δεν πιστεύει;», είπε απευθυνόμενος προς τους παρευρισκόμενους που τον χειροκρότησαν θερμά.
Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν ότι κατά την ομιλία του, χαρακτήρισε παλιάνθρωπο τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλη Διαμαντόπουλο, o οποίος ντύθηκε «παπασούρας» σε καρναβάλι.





Μήπως εάν μόνον "λέει"  ότι πιστεύει, είναι αρκετό;

Ο ένας φοβάται για λόγους επικοινωνιακούς να πεί "δεν είμαι χριστιανός", για να μην του το χρησιμοποιήσουν τα μέσα, το διορθώνει και λέει δεν είμαι θρησκευόμενος.

Ο άλλος εμπαίζει "ποιόν"; εμάς ή τον Θεό; 
Ποιός δεν θα έκανε τον σταυρό του τη στιγμή αυτή στο που φαίνεται στο βίντεο; 
Εγώ πάντως δεν το έχω ξαναδεί αυτό !!!
Φοβάται κάτι; κάποιον; 
Αν η απάντηση δεν είναι ο φόβος του πανεπόπτη αφεντικού, τότε ποιά εξήγηση υπάρχει στο βίντεο; 
Γεννάται το ερώτημα: 
Τι πιστεύει; Ποιόν πιστεύει;

Συμπερασματικά, η συνταγή για προαγωγή είναι η δημόσια ομολογία του "άλλου". 
Τότε μόνο εξηγείται η ζέση των δελφίνων να φωνάξουν ότι θα πήγαιναν και με τον εξαποδώ για να σώσουν τη χώρα ...
Τέτοιες "ομολογίες" εύκολα βρίσκονται στο youtube...γιά όποιον "βλέπει" και δεν χρειάζονται περισσότερη διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου