Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Iσλαμιστές φανατικοί τζιχαντιστές της Συρίας εξισλαμίζουν Χριστιανό και τον…Αποκεφαλίζουν. Πως χάνονται οι ψυχές των χριστιανών !

 Ισλαμοφασίστες “εξισλαμίζουν” Χριστιανό και έπειτα τον αποκεφαλίζουν. Που; Στην μαρτυρική Συρία…



 



 

Στην Συρία όπου τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας συνεχίζονται από τις ορδές των εισβολέων. Τουρκία, Κατάρ, Σ. Αραβία με την ανοχή των εγκληματικών συμμοριών εντός των ΗΠΑ και της Γερμανίας. 



 




http://videos.videopress.com/d03Lobx4/cf83cf85cf81ceb9ceb1-cf87cf81ceb9cf83cf84ceb9ceb1cebdcebfcf83-ceb1cf80cebfcebaceb5cf86ceb1cebbceb9ceb6ceb5cf84ceb1ceb9_dvd.mp4

olympiada
http://veteranos.gr/islamofasistes-tis-sirias-exislamizoun-christiano-ke-ton-apokefalizoun-video/


Χ_Ε -
Παρακαλώ αδερφοί μου, μία προσευχή για αυτήν την ψυχή.

- ΄Ελεος Θεέ μου για τα παιδιά σου, λυπήσου αυτήν την ψυχή,

- Σκέπασε Θεέ μου, να μην έρθει σ αυτήν τη θέση κανένας χριστιανός, μικροί άνθρωποι είμαστε, αλλά δώσε μας δύναμη και φλόγα ψυχής για να σε ομολογούμε μέχρι την τελευταία μας πνοή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου