Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Πούτιν: «Είμαι υπερήφανος που είμαι Ορθόδοξος»

 
 
 

Εφημερίδα “Φιγκαρό”:  
Σε μία συνέντευξή σας σε Ρώσους δημοσιογράφους αποκαλύψατε ότι βάλατε πάνω στον Πανάγιο Τάφο στα Ιεροσόλυμα ένα σταυρό που σας είχε δώσει η μητέρα σας. 
Υπήρξατε εν τούτοις και παλιό μέλος της ΚGΒ.
Πώς συμβιβάζονται αυτές οι δύο αντιφατικές πραγματικότητες;
 
Βλαντιμίρ Πούτιν: Η ζωή είναι γεμάτη αντιθέσεις. Όταν πάψουν να υπάρχουν αντιθέσεις, τότε αυτό θα σημάνει το θάνατο. 
Η Ρωσία δεν είναι μία χώρα τεχνητή· έχει μακρά ιστορία.
Και παρ’ όλες τις προσπάθειες που έγιναν κατά τη διάρκεια της σοβιετικής περιόδου, στάθηκε αδύνατο να ξεριζωθούν οι πολιτισμικές ρίζες του έθνους.

Μοιάζει με το χορτάρι στις λεωφόρους των μεγάλων πόλεων, που τελικά κατορθώνει να ξετρυπώσει μέσα από την άσφαλτο. 
Η μητέρα μου ήταν άνθρωπος πιστός, σε μία εποχή που η λατρεία ήταν κάτι επικίνδυνο στη Σοβιετική Ένωση. 
Με είχε βαφτίσει κρυφά στην Εκκλησία.
 
 
Γιατί, λοιπόν, να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι… μου έδωσε το σταυρό της να τον βάλω στον τάφο του Κυρίου μας, στα Ιεροσόλυμα;… 
Νιώθω υπερήφανος που ανήκω στη ρωσική ορθόδοξη Εκκλησία.
Το γεγονός αυτό με πληρεί και δημιουργεί έναν προσωπικό δεσμό με το λαό μου και τον πολιτισμό του. 
Η πίστη μου προσφέρει μία ηθική, μου χαρίζει εσωτερική γαλήνη.
 
 
Εφημερίδα Figaro, 26 Νοεμβρίου 2000
 http://ellinonea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου