Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Εύλογα και Σκληρά ερωτήματα που προκύπτουν από τη δημιουργία τμήματος ισλαμικών σπουδών - του δογματολόγου κ. Δημητρίου Τσελεγγίδη




     







1ον «Ως ορθόδοξοι πιστοί και πολύ περισσότερο ως πανεπιστημιακοί θεολόγοι, θα αισθανόμαστε συμβατοί με την εν Χριστώ ταυτότητά μας, και την εξιδικευμένη πανεπιστημιακή ιδιότητά μας, στην περίπτωση που θα προβαίνουμε σε μία θεσμική ενέργεια, η οποία ενισχύει το επιστημονικό προφίλ και συμβάλει αποφασιστικά στην θεολογική κατάρτιση των αρνητών Της Θεότητας Του Κυρίου μας;
 
2ον  Περνά από το νού μας καθόλου και ο εύλογος κοινωνικός αντίκτυπος; Πώς θα αξιολογηθούμε άραγε από το Χριστεπώνυμο πλήρωμα και πώς θα αντικρύζουμε την Εκκλησιαστική Κοινότητα την οποία, τόσο ευστόχως, και θεολογικά ανέφερε και ο κ. Ζουράρης, ως Ευχαριστιακή Κοινότητα;
[Γιατί εμείς δεν είμαστε απλώς μιά θρησκευτική κοινότητα, είμαστε Ευχαριστιακή κοινότητα.     Ευχαριστιακή κοινότητα και αυτό σημαίνει εκκλησία και αυτό σημαίνει κεφαλή έχουμε τον ίδιο τον Χριστό και αποτελούμε μέρη αυτού του ευχαριστιακού σώματος άρα φέρουμε την Ζωή του μέσα μας και φέρουμε το Πνεύμα Του μέσα μας.]
 
3ον Έτσι πολιτεύθηκαν και οι Απόστολοι Του Χριστού έναντι του συγκρητικού-ειδωλολατρικού περιβάλλοντός τους, αλλά και έναντι των αιρετικών δοξασιών της εποχής τους;

4ον Έτσι αντιμετώπισαν την καίρια αμφισβήτηση της Θεότητας Του Χριστού οι Άγιοι, όπως ο πρωτομάρτυρας Στέφανος τους Ιουδαίους και ο άγιος Γρηγόριος Παλαμάς τους Μουσουλμάνους και μάλιστα ως αιχμάλωτός τους;»

 

5ον «Τι θα λέγανε για μας στον Χριστό άραγε, οι νεομάρτυρες της Τουρκοκρατίας; Μήπως θα μας επαινέσουν αν θα φιλοξενούμε θεσμικά, στο σπίτι μας, εδώ στο τμήμα μας δηλαδή, τους αρνητές της Θεότητας Του Χριστού για την οποία εκείνοι πέθαναν με μαρτυρικό τρόπο από τους Μουσουλμάνους;
 
 
6ον Με τέτοιες ενέργειες μας μπορούμε να υποστηρίζουμε σοβαρά, ότι θεολογούμε και δεν τεχνολογούμε τραγικά;

7ον Φρονούμε τελικώς τα Του Θεού ή τα των ανθρώπων;

8ον Αλλά μήπως με τις μουσουλουμανικές σπουδές [στο τμήμα της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης] καλούμαστε στην πράξη να συμβάλλουμε σαφώς κατά Του Χριστού, εμείς που γνωρίζουμε και διδάσκουμε τις Βιβλικές αλήθειες οι οποίες μιλούν ξεκάθαρα για Αντίχριστο πνεύμα; Γιατί στις επιστολές του Ευαγγελιστού Ιωάννη, έτσι διαβάζουμε :  

«τι πολλο πλνοι εσλθον ες τν κσμον, ο μ μολογοντες ησον Χριστν ρχμενον ν σαρκ· οτς στιν  πλνος κα  ντχριστος. 
βλπετε αυτος, να μ πολσωμεν  εργασμεθα, λλ μισθν πλρη πολβωμεν.  
πς  παραβανων κα μ μνων ν τ διδαχ το Χριστο Θεν οκ χει·  μνων ν τ διδαχ το Χριστο, οτος κα τν πατρα κα τν υἱὸν χει. 
ε τις ρχεται πρς μς κα τατην τν διδαχν ο φρει, μ λαμβνετε ατν ες οκαν, κα χαρειν ατ μ λγετε·  
 γρ λγων ατ χαρειν κοινωνε τος ργοις ατο τος πονηρος.»


Ιωάννου Β' 1 7:11





 
Μάρτιος 2014
Δείτε ολόκληρη την τοποθέτηση του καθηγητή Τσελεγγίδη καθώς και όλων των σμμετεχόντων στην ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ με θέμα 

«ΙΣΛΑΜΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ- ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ή ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΠΑΙΓΝΙΟ;»  

 Χ_Ε  Ευχαριστώ τον  http://apologitikaa.blogspot.gr για την αναφορά 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου