1ον «Ως ορθόδοξοι πιστοί και πολύ περισσότερο ως πανεπιστημιακοί θεολόγοι, θα αισθανόμαστε συμβατοί με την εν Χριστώ ταυτότητά μας, και την εξιδικευμένη πανεπιστημιακή ιδιότητά μας, στην περίπτωση που θα προβαίνουμε σε μία θεσμική ενέργεια, η οποία ενισχύει το επιστημονικό προφίλ και συμβάλει αποφασιστικά στην θεολογική κατάρτιση των αρνητών Της Θεότητας Του Κυρίου μας;
[Γιατί εμείς δεν είμαστε απλώς μιά θρησκευτική κοινότητα, είμαστε Ευχαριστιακή κοινότητα. Ευχαριστιακή κοινότητα και αυτό σημαίνει εκκλησία και αυτό σημαίνει κεφαλή έχουμε τον ίδιο τον Χριστό και αποτελούμε μέρη αυτού του ευχαριστιακού σώματος άρα φέρουμε την Ζωή του μέσα μας και φέρουμε το Πνεύμα Του μέσα μας.]
4ον Έτσι αντιμετώπισαν την
καίρια αμφισβήτηση της Θεότητας Του Χριστού οι Άγιοι, όπως ο πρωτομάρτυρας
Στέφανος τους Ιουδαίους και ο άγιος Γρηγόριος Παλαμάς τους Μουσουλμάνους και
μάλιστα ως αιχμάλωτός τους;»
5ον «Τι θα λέγανε για μας στον Χριστό άραγε, οι νεομάρτυρες της Τουρκοκρατίας; Μήπως θα μας επαινέσουν αν θα φιλοξενούμε θεσμικά, στο σπίτι μας, εδώ στο τμήμα μας δηλαδή, τους αρνητές της Θεότητας Του Χριστού για την οποία εκείνοι πέθαναν με μαρτυρικό τρόπο από τους Μουσουλμάνους;
6ον Με τέτοιες ενέργειες μας μπορούμε να υποστηρίζουμε
σοβαρά, ότι θεολογούμε και δεν τεχνολογούμε τραγικά;
7ον Φρονούμε τελικώς τα Του Θεού ή
τα των ανθρώπων;
«ὅτι πολλοὶ πλάνοι εἰσῆλθον εἰς τὸν κόσμον, οἱ μὴ ὁμολογοῦντες Ἰησοῦν Χριστὸν ἐρχόμενον ἐν σαρκί· οὗτός ἐστιν ὁ πλάνος καὶ ὁ ἀντίχριστος.
βλέπετε ἑαυτούς, ἵνα μὴ ἀπολέσωμεν ἃ εἰργασάμεθα, ἀλλὰ μισθὸν πλήρη ἀπολάβωμεν.
πᾶς ὁ παραβαίνων καὶ μὴ μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ Θεὸν οὐκ ἔχει· ὁ μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ, οὗτος καὶ τὸν πατέρα καὶ τὸν υἱὸν ἔχει.
εἴ τις ἔρχεται πρὸς ὑμᾶς καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρει, μὴ λαμβάνετε αὐτὸν εἰς οἰκίαν, καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε·
ὁ γὰρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς.»
Ιωάννου Β' 1 7:11
Μάρτιος 2014
Δείτε ολόκληρη την τοποθέτηση του καθηγητή Τσελεγγίδη καθώς και όλων των σμμετεχόντων στην ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ με θέμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου