Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Δεν κοιμήθηκα έχοντας κάτι εναντίον κάποιου άλλου - Άγιος Επιφάνιος Κύπρου




























Έστειλε κάποτε ο Επιφάνιος, ο επίσκοπος Κύπρου, μήνυμα στον αββά Ιλαρίωνα και τον παρακαλούσε: 
«Έλα να δούμε ο ένας τον άλλον ,πριν αποχωρήσουμε από το σώμα». 
Πράγματι πήγε ο αββάς και χάρηκαν που βρέθηκαν. 
Την ώρα που έτρωγαν, έφεραν στο τραπέζι πτηνό. 
Το πήρε ο Επίσκοπος και το πρόσφερε στον αββά Ιλαρίωνα. 
Του λέει τότε ο Γέροντας:
«Συγχώρεσέ με, από τότε που πήρα το σχήμα δεν έφαγα σφαχτό». 
Ο Επίσκοπος αποκρίνεται: 
«Εγώ από τότε που πήρα το σχήμα, δεν άφησα κανέναν να κοιμηθεί έχοντας κάτι εναντίον μου, ούτε εγώ κοιμήθηκα έχοντας κάτι εναντίον κάποιου άλλου». 
Του λέει τότε ο Γέροντας:
«Συγχώρα με, ο δικός σου τρόπος ζωής είναι ανώτερος απ’ το δικό μου».

Το αλίευσα ΕΔΩ 
http://namarizathema.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου