Υπάρχουν πέντε ερωτήσεις με εξαιρετικά απλές απαντήσεις, οι οποίες περικλείουν όλες τις βάσεις για τους καλοπροαίρετους, που θέλουν να γνωρίζουν την Αλήθεια.
Γενικά η Δημιουργία αναφέρεται και ως "το Μυστήριο της Δημιουργίας". Είναι και θα παραμείνει ένα Μυστήριο, όσο μακριά και αν φτάσει η επιστήμη. Πάντα θα φτάνει σε ένα αδιέξοδο ή θα πρέπει να παραδεχτεί ότι υπάρχει Θεός.
Το πως και το πότε δημιουργήθηκαν τα πάντα, μικρή σημασία έχει. Τίποτα δεν θα μας προσφέρει μια τέτοια γνώση.
Εκείνο που έχει σημασία είναι το ποιός, (=ο Τριαδικός Θεός) και το γιατί, ο σκοπός για τον οποίο ο άνθρωπος, (και τα γύρω από αυτόν), δημιουργήθηκε :
Για να ενωθούμε μαζί Του, για να ζούμε αιώνια στον Παράδεισο
Ερώτηση δεύτερη
- Γιατί το σχέδιο "σκόνταψε";
Ερώτηση δεύτερη
- Γιατί το σχέδιο "σκόνταψε";
Γιατί ο άνθρωπος ήταν ελεύθερος, και έτσι είπε, όχι, θα γίνω εγώ Θεός και απατήθηκε.
Πίστεψε ο Αδάμ ότι με το να γίνει αυτός Θεός, θα μπορέσει να είναι πάνω από τον Θεό.
Και ενεπλάκη σ' αυτή την περιπέτεια της πτώσης.
Ερώτηση τρίτη
- Γιατί είπε ο Αδάμ "όχι";
Ερώτηση τρίτη
- Γιατί είπε ο Αδάμ "όχι";
Γιατί ο Θεός του έδωσε την δυνατότητα να πει "όχι", δηλαδή του έδωσε αυτό που λέμε ελευθερία.
Ερώτηση τέταρτη
- Γιατί ο Θεός δεν τα έφτιαχνε έτσι, ώστε να μην σκοντάψει στην ελευθερία του ανθρώπου;
Ερώτηση τέταρτη
- Γιατί ο Θεός δεν τα έφτιαχνε έτσι, ώστε να μην σκοντάψει στην ελευθερία του ανθρώπου;
Γιατί τότε θα ήταν μια ένωση αναγκαστική, μια ένωση που δεν θα είχε την δυνατότητα της ελεύθερης επιλογής, και βέβαια προτίμησε ο Θεός να φτιάξει έναν κόσμο που να θέλει να υπάρχει και ακριβώς γι' αυτό έδωσε την ελευθερία στον άνθρωπο να πει ναι ή όχι στο σχέδιο του Θεού.
Ερώτηση πέμπτη
- Που είναι το "μυστικό";
Ότι ο Θεός, ακόμα και σε αυτό το όχι που είπε ο Αδάμ, το σεβάστηκε μέν, αλλά δεν τον άφησε, να οδηγήσει τα πάντα στην αυτοκαταστροφή γιατί αν αφηνόταν ελεύθερη η δημιουργία όπως ο Αδάμ επέλεξε να την οδηγήσει, είναι βέβαιο ότι θα έφτανε στην αυτοκαταστροφή.
Και έτσι δεν έπαψε να καταβάλλει προσπάθειες για να ζήσει ο κόσμος.
Από εκεί και πέρα λοιπόν αρχίζει πλέον όλη η οικονομία, η ιστορία της σωτηρίας, ας πούμε συμβατικά, 7.500 χρόνια πριν, -δεν έχει σημασία-, με την οποία ο Θεός προσπαθεί αυτή την επιλογή του Αδάμ να την διορθώσει για να μη βλάψει τον κόσμο. Το νόημα της σωτηρίας ήταν να ζήσει ο κόσμος και να ξεπεράσει τον θάνατο.
Από εκεί και πέρα λοιπόν αρχίζει πλέον όλη η οικονομία, η ιστορία της σωτηρίας, ας πούμε συμβατικά, 7.500 χρόνια πριν, -δεν έχει σημασία-, με την οποία ο Θεός προσπαθεί αυτή την επιλογή του Αδάμ να την διορθώσει για να μη βλάψει τον κόσμο. Το νόημα της σωτηρίας ήταν να ζήσει ο κόσμος και να ξεπεράσει τον θάνατο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου