Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

ΣΗΜΕΡΑ "Ναι, σωστά, «όλα μου επιτρέπονται», μα όλα δε συμφέρουν. Ναι, πράγματι, «όλα μου επιτρέπονται», μα εγώ δε θα αφήσω τίποτε να με εξουσιάσει."


9 Ή μήπως δεν ξέρετε πως οι άδικοι δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού; 
Μη γελιέστε! Ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε ομοφυλόφιλοι ούτε σοδομίτες
10 ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακόγλωσσοι ούτε άρπαγες δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού.
11 Και τέτοιοι ήσασταν βέβαια μερικοί από σας, αλλά απολουστήκατε, ήσασταν αλλά αγιαστήκατε, ήσασταν αλλά τώρα πια δικαιωθήκατε στ' όνομα του Κυρίου μας Ιησού και με την ενέργεια του Πνεύματος του Θεού μας.
12 Ναι, σωστά, «όλα μου επιτρέπονται», μα όλα δε συμφέρουν. Ναι, πράγματι, «όλα μου επιτρέπονται», μα εγώ δε θα αφήσω τίποτε να με εξουσιάσει.
13 Ναι, είναι αλήθεια πως «τα φαγητά προορίζονται για την κοιλιά και η κοιλιά για τα φαγητά», μα και αυτήν και αυτά ο Θεός θα τα καταργήσει. Το σώμα όμως δεν προορίστηκε για την πορνεία, αλλά για να δοξάζει τον Κύριο, ώστε και ο Κύριος να δοξάσει το σώμα.
14 Και πραγματικά, ο Θεός και τον Κύριο ανέστησε και εμάς θα μας αναστήσει με τη δική του τη δύναμη.
15 Δεν ξέρετε ότι τα σώματά σας είναι μέλη του Χριστού; Τα μέλη λοιπόν του Χριστού να τα πάρω και να τα κάνω μέλη πόρνης; Αδύνατο!
16 Ή μήπως δεν ξέρετε πως αυτός που έρχεται σε σαρκική επαφή με πόρνη, γίνεται ένα σώμα μαζί της; Γιατί, όπως λέει η Γραφή: «Οι δύο θα γίνουν ένα σώμα».
17 Εκείνος όμως που προσκολλάται στον Κύριο, γίνεται ένα πνεύμα μαζί του.
18 Μακριά από την πορνεία λοιπόν! Όποιο άλλο αμάρτημα κι αν διαπράξει ο άνθρωπος, δεν το διαπράττει ενάντια στο σώμα του. Εκείνος όμως που πορνεύει, αμαρτάνει ενάντια στο ίδιο του το σώμα!
19 Ή μήπως δεν ξέρετε πως το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος που βρίσκεται μέσα σας, και ότι είναι από το Θεό δοσμένο σε σας και επομένως δεν ανήκετε στους εαυτούς σας,
20 αφού αγοραστήκατε με πληρωμή τιμήματος; Δοξάστε, λοιπόν, πραγματικά το Θεό και με το σώμα σας και με το πνεύμα σας, τα οποία ανήκουν στο Θεό.

Κορινθίους Α' 6: 9-20

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου