Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΕΠΕΙΔΗ EΠΕΖΗΣΕ ΑΠΟ ΕΚΤΡΩΣΗ !! (ΒΙΝΤΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ)

"...ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΑΧΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ"

ΕΠΕΖΗΣΕ ΑΠΟ ΕΚΤΡΩΣΗ 2/2


Η Gianna Jessen είναι επιζώντας απο έκτρωση!
Κάνει μία σειρά ομιλιών για να καταθέσει την εμπειρία της ευαισθητοποιώντας πολιτικούς και θρησκευτικούς παράγοντες. 
Η Gianna Jessen είχε πει παλαιότερα :"Είμαι κατ 'εικόνα του Θεού. Αυτό μου δίνει αξία".
Η Μετάφραση στὰ ἑλληνικά έγινε ἀπὸ τον χρήστη: enoriaAZ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου