Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Ὁ ἄνθρωπος καί τά ὅριά του (ΟΡΙΟ = ΣΥΝΟΡΟ. ΤΑ ΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ, Ο ΘΑΝΑΤΟΣ/, Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ, Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ, Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ

arnion.gr 
Ομιλίαι Κυριακών # 842 






842
23-07-00
Ε΄ Ματθαίου
(Ματθ. 8,28-9,1)
Ὁ ἄνθρωπος καί τά ὅριά του (β΄ ἔκδοσις) (δ. 28')
Λήψη

ΟΡΙΟ = ΣΥΝΟΡΟ

" ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΕΤΕΙ ΟΡΙΑ"
Ο Θεός οριοθετεί ...
Ο Θεός οριοθετεί τις πόλεις,  
οριοθετεί τις οικογένειες,  
οριοθετεί τους λαούς και μάλιστα θέτει φύλακας στους λαούς τους οποίους οριοθετεί, 
οριοθετεί οτιδήποτε ο Θεός κάνει ...

ΣΥΝΕΠΩΣ  η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΙΣ που είναι τόσο της μόδας σήμερα και μιλάνε ότι επίκειται να γίνει είναι εναντίον του θελήματος του Θεού.
Σας το υπογραμμίζω αυτό. 

Δεν θέλει ο Θεός την παγκοσμιοποίηση. Θέλει ο Θεός την οριοθέτηση.

Εκείνο που θα ενώνει δεν θα είναι ούτε η εμπορική θέσις της παγκοσμιοποιήσεως, ούτε η θρησκευτική ούτε η πολιτιστική, ούτε η κοινωνική,

Θα είναι Η ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ. ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ. ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!

Αυτό που χωρίζει τους ανθρώπους είναι η κακία και ο δαιμονισμός
-
Βγαίνοντας ο άνθρωπος από τους όρους της ζωής, δηλ. από τον παράδεισο, μπήκε στο χώρο του θανάτου.
Βγήκε από τον προορισμό του που είναι η θέωση και η βασιλεία του Θεού και σαν προορισμό του έθεσε τον θάνατον.  Ναι.
Μπήκε στον χώρο της κολάσεως. Βγήκε από την ίδια του την φύση.

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ
Όπως φερ’ ειπείν το φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας
Οι ομοφυλόφιλοι έκαναν συλλαλητήριο ζητούντες τα δικαιώματά τους.
Κύριοι, ποια δικαιώματά σας, ποια δικαιώματά σας, δεν ντρέπεστε;
Στην εποχή μου να έλεγε κανείς ότι έπεσε στον αυνανισμό;
Ντρεπόταν να το πει.
Όχι στην ομοφυλοφιλία.
Δεν ντρέπονται σήμερα οι άνθρωποι.
Καμία ντροπή δεν έχουν.
Αυτό σημαίνει ένα ξεχείλισμα της αναισθησίας και της αμαρτίας
Ε, λοιπόν
«ΕΓΩ άρσεν και θήλυ εποίησα, τον γάμο ευλόγησα, κι εσείς μετέρχεσθε τέτοια πράγματα; »
…………………  
Ο άγιος Ιερώνυμος είπε το εξής:
Όταν θα φτάσει να απολύνειν (όταν θα γίνει πολύ) η ομοφυλοφιλία εις τους χριστιανούς ...(γιατί περί χριστιανών πρόκειται, δηλ. η δύση είναι χριστιανική υποτίθεται) , όχι εις στους εθνικούς δηλ. τους ειδωλολάτρες,
...Τότε θα έρθει ο Χριστός ως Δευτέρα του Παρουσία.
Και αν αυτό έχει γίνει τόσο πολύ, ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΔΙ, πρέπει να περιμένουμε τον Κύριο, την Δευτέρα Παρουσία.

-Τόσο σοβαρό αμάρτημα;
Για να δείτε πόσο σοβαρό, ρίξτε μία ματιά στο ιστορικό προηγούμενο του θέματος που είναι τα ΣΟΔΟΜΑ.
Και τι λέει ο Άγιος Τριαδικός Θεός όταν φιλοξενείται από τον Αβραάμ :
«Πάω να δώ (ανθρωπομορφική έκφρασις) επειδή μήνυμα ανέβηκε στον ουρανό ότι αυτήν η πόλη (5 πόλεις ήταν) κάνουν αυτό το αμάρτημα. Και δεν το πιστεύω, δηλ.
"Πάω να δώ με τα μάτια μου και ν ακούσω με τα αυτιά μου. Έτσι είναι;"
Δεν το πιστεύει ούτε ο ίδιος ο Θεός.

-Αυτό τι θα πεί; Βγαίνω από τα όρια της φύσεως.
Αυτό θα πεί, βγαίνει ο άνθρωπος από τα όρια της φύσεως.
Έτσι ο σύγχρονος άνθρωπος έγινε αγνώριστα αφύσικος επειδή ξεπέρασε τους όρους του.
Ο άνθρωπος ακολούθησε το υπόδειγμα, το παράδειγμα του διαβόλου, γιατί κι αυτός έφυγε από τους όρους που έθεσε ο Θεός.

Ο εωσφόρος υπερέβει τους όρους του και κατέληξε να ζητά να καταφύγει στην αγέλη των χοίρων, στα γουρούνια στο θαύμα που περιγράφει ο Ευαγγελιστής Ματθαίος.
---
Ο άνθρωπος δεν πρέπει να εξέρχεται των δυνατοτήτων του, να φιλοσοφεί και να θεολογεί και να μπαίνει στην περιπέτεια όπως παλιός λαός του Ισραήλ, να σύρεται αιχμάλωτος άλλοτε στην Αίγυπτο, άλλοτε στην Ασσυρία και άλλοτε στη Βαβυλώνα, δηλ. εις αλλοτρίους τόπους.
--
-Να στεκόμαστε από το σύνορο κι εδώ.
--
-Ξέρετε: Η γυναίκα δεν ήταν υποταγμένη στον άνδρα. 
Ο ιερός Χρυσόστομος λέει ότι : 
επειδή δεν ανέχτηκε να μείνει επί των οικείων όρων (εκεί που έπρεπε να μείνει) γιαυτό ο Θεός την έβαλε κάτω από την υπαταγή του ανδρός.  
Τα ακούν οι κυρίες; Το ακούν οι δεσποινίδες;
Αυτήν είναι η αληθινή ισότητα, όπως ο Θεός έκανε τα πράγματα,
Εφόσον όμως στάθηκε αναξιόπιστη η γυναίκα, τη βάζει κάτω από την υποταγή του άνδρα
«για να μην πάλι στραφεί κατά κρυμνού».
Και η σύγχρονη γυναίκα, δεύτερη φορά αποπειραμένη να εξέλθει των οικείων της όρων , κατασκεύασε τον ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ που αντί να της δώσει αίγλη την καταρρακώνει.
Αυτό ήδη άρχισε να γίνεται πολύ αντιληπτό.
-------- 
Να θυμάται η γυναίκα ότι πρέπει να μένει στους οικείους της όρους όπως την όρισε ο Θεός.
- ..
-Κάποτε στον παράδεισο «ο άνρωπος εξελθών των  ιδίων του όρων, εξήλθε του παραδείσου»

-Τώρα όμως ο Λόγος του Θεού, από αγάπη, Γίνεται Άνθρωπος κι έρχεται «εις τα ίδια» του ανθρώπου εδώ στην γη, στο σπίτι μας, να τον αναζητήσει και να τον σώσει,

Κι ο άνθρωπος όπως το είδαμε στους Γεργεσινούς,«ζητά να απέλθει από των ορίων του ο Θεός Λόγος»
Κύριε, φύγε λέει: σε παρακαλούμε φύγε,
και το Συμπέρασμα είναι ότι:

Όταν ό άνθρωπος διώχνει τον Θεό από την ζωή του, φτάνει να βγαίνει αυτός ο ίδιος από τα όρια της δικής του ζωής.
Εξορίζοντας τον Θεό, ο άνθρωπος αυτεξορίζεται.
Απομακρύνοντας τον Θεό, αλλοτριώνεται.

Ξεπερνά τα όρια της σωματικής του αντοχής. Κάτω από τον αθλητισμό. Σήμερα δεν έχουμε τον αθλητισμό για τη θεραπεία του σώματος αλλά για το ρεκόρ. Κι αρρωσταίνουν περισσότερο οι άνθρωποι. Δηλαδή ξεπερνά τα όριά του ο άνθρωπος.
Και κάθε άλλο μέσα στην καθημερινότητα.
Ξεπερνά την οικονομική του αντοχή και χρεωκοπεί.
Ξεπερνά τα ταλέντα του και γελοιοποιείτα.
  
Ο άνθρωπος ξεχνά ότι βρίσκεται μέσα στα όρια του χώρου και του χρόνου και προσπαθεί να βγει απ’ αυτά.
Ενώ μόνο ο Θεός θα μας βγάλει. Κατά την παλιγγενεσία. 
Θα είμαστε σε έναν ιδιότυπο χώρο, σε έν ιδιότυπο χρόνο. Η Βασιλεία του Θεού.

Οι όροι των συνόδων μας περισώζουν τους όρους της φύσεως.
Η ταπείνωση της διάνοιας είναι εκείνη που κάθε στιμή θα μας εμποδίζει να ξεπερνάμε τους όρους μας.
Αλλά και η λιτότητα του βίου.
Δεν θα επιτρέπει στην τεχνολογία και στην επιστήμη, απεριόρισες αναζητήσεις.
Να ψάξω να βρω οτιδήποτε για να το εκμεταλευτώ».
Παράδειγμα η ραδιενέργεια.
–«Α τι οικονομία θα έχουμε!»
-Μας κατέστρεψε και μας καταστρέφει συνεχώς.

Ανάγκη θέλει πάλι να σώσουμε τους όρους της φύσεως (όπως μας λέει ο Μέγας Αθανάσιος)
Έτσι λιγοστεύουμε και τις διαρκώς νέες αρρώστειες.
Θέλουμε να ζήσουμε, αλλά όχι φυσικά.
Πότε αυτό αλήθεια θα το καταλάβει ο άθρωπος;

Το μέτρο διατηρήσεως των όρων της φύσεως είναι ο Θεός.

Αν έχουμε τον Θεό, ποτέ δεν θα βγούμε από τους όρους μας.

Ποτέ δεν θα πάθουμε ότι από μόνοι τους έπαθαν οι Γεργεσινοί που παρακάλεσαν τον Κύριό μας να φύγει από τα όρια της πόλεώς τους και της ζωής τους.
Για αυτούς τι κρίμα!
Για μας τι κρίμα!

Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου