Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΡΑΓΙΚΟ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ! ! !


Δημήτρης Αλευρομάγειρος,
Aντιστράτηγος ε.α. και επίτιμος γενικός επιθεωρητής στρατού

Ζητω συγγνωμη απο τους αποδεκτες για το σοκ που θα τους προκαλεσει,αλλα δεν μπορω να το κρατησω μονος μου,
Μου ηρθε στο mail μου,
Δυο τινα συμβαινουν
Ή ειναι απιθανη προβοκατσια και λασπολογία οποτε πρέπει να παρεμβει αμεσως η Ελληνικη Δικαιοσυνη
Ή ειναι αληθεια, οποτε πρεπει οι υπευθυνοι να απολογηθουν στον......
Ελληνικο Λαο[και οχι μονον]

http://ksipnistere.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου