Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Γέροντας Παίσιος Όποιος έχει αυτιά ας ακούσει!


Ο Γέροντας Παίσιος (25-7-1924  -  12-7(29-6)-1994)




Μαρτυρίες Προσκυνητών 1
1 «Μαρτυρίες Προσκυνητών», Θεσσαλονίκη 2003, Ζουρνατζόγλου Νικόλαοςεπισμηναγός.

Τον Ιούλιο του 1992, ως υπασπιστής του στρατιωτικού Αεροδρομίου Θεσσαλονίκης,
οργάνωσα προσκύνημα στο Άγιον Όρος με 70 αξιωματικούςκι επισκεφθήκαμε μεταξύ των
άλλων και το κελλί του Γέροντος Παϊσίου (Παναγούδα).
Συζητούσαμε με το Γέροντα και του θέταμε διάφορα ερωτήματα για εθνικά θέματαΤον ρώτησα:
«Γέρονταπώς βλέπετε το Σκοπιανό θέμα»;
«Όποια λύση και να δοθείμακροπρόθεσμα θα είναι προς όφελος των ελληνικών
συμφερόντωνΣκυλί που γαβγίζει πίσω από λεωφορείομην το φοβόσαστεδε δαγκώνει».
«Γέρονταθα πάρουμε την Κωνσταντινούπολη»;
«Οι Εγγλέζοι και οι Αμερικάνοι θα μας παραχωρήσουν την Πόλη 
Όχι γιατί μας αγαπάνε, αλλά γιατί αυτό θα συμπλέει με τα συμφέροντά τους».
«Όταν θα πάρουμε την Πόληθα την κρατήσουμε για έξι μήνεςόσο δηλαδή διαρκεί ένα λάχανο»;
Ο Γέροντας με κοίταξε με το διεισδυτικό βλέμμα του και μου απήντησε:    
«Όχι παιδί μουγια πάντα»!
«Γέρονταθα τα ζήσουμε αυτά τα γεγονότα»;
«Βέβαια και θα τα ζήσετε

Εκείνη τη στιγμή αναρωτήθηκα αν είναι στ’ αλήθεια δυνατό να συμβή αυτόο Γέροντας κατάλαβε το λογισμό μου και,
κοιτάζοντας μεαπήντησε:
«Ο καλός Θεός πήρε το κατσαβίδι και γύρισε λίγο το “παξιμάδι” του Γκορμπατσώφ. Είδατε τι έγινε»! (σελ.164)

Αργότεραεπισκέφθηκα το Γέροντα μαζί μ’ ένα φίλο μου σμήναρχογύρω στα τέλη
Οκτωβρίου του 1993, και του εξέφρασα την ανησυχία μου γι’ αυτά που συμβαίνουν στην πατρίδα μας 
ο Γέροντας απήντησε:
«Μη φοβάσαιΟ Θεός δε θα επιτρέψει να γίνει κακό,
αλλά θα γίνουν όμως πράγματα και θάματα που δεν θα εξηγούνται με τη λογική.

Ο κόσμος θα τους σιχαθεί (τους πολιτικούςκαι θα τους κυνηγήσει.
Όπως ένα μπαλόνι φουσκώνει και ξαφνικά σκάειέτσι θα σκάσουν κι αυτοί!
Δεν μπορώ να σου πω πιο πολλά».
Μετά μου πιάνει το χέρι καθησυχαστικά και μου λέει:
«Η Παναγία και οι άγιοί μας σκανδαλωδώς μας βοηθάνε 
Ποια χώρα έχει τους αγίους που έχουμε εμείς – η Αλάσκα»; (σελ.165)

Σκόπια Αλβανία:
Τον ρώτησα, (σε άλλη επίσκεψη), τι γνώμη έχει για τα Σκόπια και μου είπε
«Ας τα ΣκόπιαΜην τα λογαριάζεις».
Για την Αλβανία μου είπε«Όταν μια γίδα θέλει να φάει ξύλο, πάει και ξύνεται στην γκλίτσα του τσοπάνου.
Έτσι κάνουν και οι Αλβανοί τώρα. Ας τους. Μην τους λογαριάζεις. Μη φοβάσαι» (σελ. 259).

Για την Κωνσταντινούπολη έλεγε ότι:
«Κάποτε θα την πάρουμε την ΠόληΔική μας είναιΕμείς δεν θα πάθουμε κακό.
Όταν θα ξεκινήσουμε για τον πόλεμοθα την έχουν πάρει την Πόλη οι άλλοι.
Στα μισά οι Έλληνες θα γυρίσουν πίσω.
Την Πόλη θα την έχουν πάρει οι Ρώσοι και θα μας τη δώσουν.
Όχι ότι οι ίδιοι μας αγαπούναλλά θα υποχρεωθούν να μας τη δώσουν από τις περιστάσεις».

Για τα «Εξαμίλια» έλεγε ότι αφορά το πρόβλημα της υφαλοκρηπίδας.
Για τους Τούρκουςπου συνέχεια δημιουργούν προκλήσεις, ο Γέροντας έλεγε:
«Οι Τούρκοι..., ας τους αυτούςΑυτοί τα κόλλυβα τα έχουν
στο ζωνάρι τουςΤά χουνετα κουβαλούν μαζί τους...»
Όσο για το πότε θα διαλυθεί η Τουρκία, όσες φορές κι αν τον ρωτήσαμε και το συζητήσαμεποτέ δεν το έλεγε:
«Αυτό δεν το ξέρουμεο Θεός μας είπε ότι θα μας δείχνει σημεία.
Τα πράγματα όμως προς τα εκεί βαδίζουν...» (σελ. 260).


Για τη Σερβία
Χαραλαμπίδης Χαράλαμποςιατρόςαπό Καβάλα: …
Κατηφορίσαμε χαρούμενοι στην καταπράσινη πλαγιά γεμάτη από αγριολούλουδα και αρώματακαι φθάσαμε στην εξώπορτα
με τη βρύσηστο πίσω μέρος του κελλιού του γέροντα.
Εκείνη την ώρα εκείνος άπλωνε τις μπλούζες που είχε πλύνειΠλησίασε στο συρματένιο φράχτη και μας είπε:
«Τι θέλετεβρε παλληκάρια
«Ήρθαμε να πάρουμε την ευχή σου», απαντήσαμε.
Ο κΙωάννης Δουλγερίδης είπε πως είμαστε από ένα «Σύλλογο Φίλων του Αγίου Όρους»,
ότι ερχόμαστε συχνά και φέρνουμε κόσμο στο Άγιον Όρος.
Εγώ στη συνέχεια τον ρώτησα:
«Γέροντανα βοηθάμε τους Σέρβους που βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση»;
Εκείνος αμέσως ανασηκώθηκεμε κοίταξε αυστηρά και μου είπε:
«Τι να τους βοηθάμε»;
 Κάπως διστακτικά του λέω: «Να τους στέλνουμε οικονομική βοήθεια»;
«Αν θέλετε», μου απήντησε, «στείλτε τους μερικές κονσέρβες.
Αυτοί θέλανε να μας πάρουνε τη Μακεδονία μαςκαι πριν δέκα περίπου
χρόνιακάποιοι επίσκοποί τους που ήλθαν εδώμου είπαν πώς η Μακεδονία είναι
δικιά τους και ότι πρέπει να την πάρουνεΕγώ τότε τους κοίταξα άγρια και τους είπα
πώς αυτό δεν είναι σωστό και ότι είναι άδικο 
Εκεί (στη Βοσνίαεφαρμόζονται τώρα οι πνευματικοί νόμοι». (σελ. 277).  

Στη συνέχεια του λέω:
«Γέρονταη πατρίδα μας περιβάλλεται από εχθρούς και όλοι οι μεγάλοι (Αμερικάνοι,
Ευρωπαίοιβοηθούν αυτούς καικυρίωςτους Τούρκους».
«Οι Τούρκοι», απήντησε, «τα κόλλυβα τα έχουν στο ζωνάρι τους .
Θα πάθουν μεγάλο κακόΘα γίνει σύγκρουση στο ΑιγαίοΕμείς δεν θα πάθουμε μεγάλο κακό.
Τότε θα επέμβει από πάνω ο Ρώσος και θα γίνει όπως τα λέει η προφητεία του αγίου Κοσμά.
Οι μεγάλοι θα φροντίσουν...
Την Κωνσταντινούπολη οι Έλληνες πρέπει να τη φυλάξουν.
Και έτσι ο Θεός θα τη χαρίσει σε μαςΘα μας βοηθήσει ο Θεόςγιατί είμαστε Ορθόδοξοι».

«Γέροντα», του αντείπα,
«τι χριστιανοί είμαστεΞέρεις έξω πόσο αμαρτωλά ζουν οι Έλληνες;
Μέρα νύχτα διασκεδάζουν και κυλιούνται στην αμαρτία
 Πώς θα μας βοηθήσει ο Θεός να πάρουμε την Πόλη»;  
Και με το απλόσοφό του ύφοςμου είπε:

«Υπάρχει η μαγιά κι αυτή η μαγιά κρατάει την Εκκλησία και την Ελλάδα.
Γι’ αυτή τη μαγιά ο Κύριος θα κάμει ότι θα κάμει».
Τελευταίατον ρωτώ«Γέρονταάραγε εμείς θα τα δούμε αυτά Τότε ο Γέροντας,
κοιτώντας προς την πλαγιάπου μια μεγάλη ομάδα προσκυνητών κατηφόριζεμας είπε:
«Άντε τώρα, στο καλό. Πολλά σας είπα για σήμερα». (σελ. 278)

Μάρκου ΓαβριήλΤην άνοιξη του 1993 επισκεφθήκαμε το Γέροντα Παίσιο.
Τον ρωτήσαμε αν θα γίνει πόλεμος με την Τουρκίακαι ο Γέροντας είπε:
«Ναιθα γίνει πόλεμος και θα χτυπηθεί η Τουρκία από το βορρά.
 Θα πάθει τεράστια καταστροφήαλλά ρουθούνι Ελληνικό δεν θα ματώσει.
Όσον αφορά στην Πόληθα διοικείται από ΡώσουςΈλληνεςκαι Ευρωπαίους.
Η καταιγίδα αυτή θα φτάσει μέχρι το Ισραήλ και τότε οι Εβραίοι θα καταλάβουν τα σφάλματα τους». (σελ. 278)

Καραφείζης Βασίλειοςταξίαρχος ε.α., ΔιδυμότειχοΈβρουΤην 10η Ιανουαρίου 1992
έλαβε χώρα η έξης συνομιλία μεταξύ του Γέροντος και εμού:
«Γέρονταπώς βλέπετε τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας»; «Έκαλό θα βγει για την
Ελλάδα». «Τι γίνεται με το μουσουλμανικό τόξο”; Υπάρχει κίνδυνος για μας;»
«Καλό και απ’ αυτό θα βγει». Επειδή προβληματίσθηκα και δεν κατάλαβα το νόημα των
λόγων τουμου εξήγησε στη συνέχεια ότι:
«Ο διάβολος επιθυμεί την καταστροφή του ανθρώπουΠάνταόμωςο Θεός δεν
επιτρέπει να γίνει έτσιόπως το θέλει ο διάβολος.
 Άλλα τι κάνειΠαραχωρεί στο διάβολο το δικαίωμα να κάνη κακό μέχρις ενός σημείου,
γιατί από το κακό αυτό θα προκύψει κάτι καλό.
Είπε πώς ό,τι έπαθε το Ιράκτο ίδιο θα πάθει και η Τουρκία από μία συμμαχική δύναμη
και κυρίως από τους ΑμερικανούςΘα χάσει ακόμη και τους πατροπαράδοτους φίλους τηςτους Γερμανούς».

Είπεεπίσηςότι:
«Στην Ιταλία θα παρουσιασθεί ένας νέος Μουσολίνι 
στη Γερμανία ένας νέος Χίτλερ 
και η ΕΟΚ (τώρα Ε.Ε.) θα διαλυθεί» 
ΕΟΚείπεδεν έχει καμμία σχέση με την Αμερική 
Η Αμερική μοιάζει μ’ έναν αργαλειόπου αφομοιώνει όλα τα κουρέλια 
ενώ στην ΕΟΚ υπάρχουν αντιτιθέμενα και διαπλεκόμενα συμφέροντα.
«ΠήγατεΓέρονταστην Τουρκία»;  
«Ναι, πήγα. ο πατέρας μου πολέμησε τους Τσέτες».
«ΆραγεΓέρονταθα ξαναπάμε πίσω»;
Μετά την ερώτηση μου αυτήο Γέροντας πήγε αμέσως μέσα στο κελλί και έφερε ένα μικρό τετραδιάκι,
γραμμένο στα φαρασιώτικα ή στα τούρκικαμε προφητείες του αγίου Αρσενίου (του Καππαδόκηαπό το 1901 έως το 1923.
Το τετραδιάκι εκείνο περιελάμβανε γεγονότα που συνέβησαν την εποχή εκείνηκαθώς και προφητείες μελλοντικές.
Ο Γέροντας μου έδειξε τι έγραφε για το 1922: «Φέτος η πατρίδα μας θα χαθεί και θα μας διώξουν, αλλά θα πάμε πάλι». (σελ. 279)

Γιάννου Γεώργιοςαξιωματικός Πολεμικής ΑεροπορίαςΤην άνοιξη του 1987
επισκέφθηκα το μακαριστό Γέροντα Παίσιο στο κελλί τουτην Παναγούδα.
Τον ρώτησαπροβληματισμένοςαν θα γινόταν πόλεμος με την Τουρκία.  
Ο Γέροντας μου απάντησε ότι,
όταν θα δούμε η Ελλάδα να παίρνει την πρεσβεία της από την Τουρκία και η Τουρκία
την πρεσβεία της από την Ελλάδατότε θα πρέπει να πούμε: «Ταις πρεσβείαις της
ΘεοτόκουΣώτερ σώσον ημάς». (σελ. 280)

Παπατζήμας ΑθανάσιοςΤο καλοκαίρι του 1992 ρωτήσαμε το Γέροντα Παίσιο:
«Γέροντατι επιπτώσεις θα έχει η ΕΟΚ για την Ελλάδα»;
«Κοιτάξτε παιδιά», απήντησε ο Γέροντας.
«Στην Αμερική πήγαν άνθρωποι από διάφορα μέρη.
Κουβάλησε ο καθένας το κουρέλι του και έτσι έγινε εκεί μία κουρελού.

Στην ΕΟΚόμωςοι χώρες που μπαίνουν είναι έτοιμα χαλιά.
Τα χαλιάόσο και να τα ενώσειςτο ένα πάει από δω και το άλλο απ’ εκεί.
Έτσιμη φοβάστε για δυσμενείς συνέπειες από την ΕΟΚ.

Δεν πρόκειται ποτέ οι χώρες της Ευρώπης να ενωθούν πλήρωςώστε να μας βλάψουν». (σελ. 280)


Οικονόμου Αλέξανδροςαντιπτέραρχοςε.α., Αθήνα:
Σχετικώς με τη διάλυση της Τουρκίας.
Το Μάρτιο του 1994 συνάντησα το Γέροντα Παΐσιο στο Μοναστήρι της Σουρωτής.
Συγκινήθηκαόταν μου έπιασε το χέρι καιπαρά την κρισιμότητα της καταστάσεώς τουμου
είπε τα ακόλουθα:
«Εσύ δεν πρέπει να στενοχωριέσαι και να φοβάσαι την Τουρκία.
Η Τουρκία θα διαλυθείκαι μάλιστα θα τη διαλύσουν οι ίδιοι οι σύμμαχοι. Στη Βοσνία θα
γίνει μουσουλμανικό κράτος (εκείνη την εποχή δεν υπήρχε τέτοιο κράτος). (σελ. 280)
Σε άλλη επαφή που είχα με το Γέρονταη συζήτηση αφορούσε την ανησυχία μου  
για τον πόλεμο κατά της Βοσνίας, ο οποίος ακόμη εμαίνετο.
 Ήταν η περίοδος '92-'93, που είχαν ληφθεί οι αποφάσεις των Ηνωμένων Εθνών με καταδικαστικό αποτέλεσμα κατά της
Βοσνίας.
Ότανλοιπόντον ρώτησα τι θα γινόταν μ’ αυτόν τον πόλεμοπου είχε ως σκοπό
να πλήξη την Ορθοδοξία και την ενότητά τηςμου είπε:


«Γέρονταπως είναι δυνατόν
Μου ξαναλέει«Δεν θα γίνει τίποτε’ σ’ το λέω εγώ.
Αυτή τη στιγμή στρατηγός των Βόσνιων είναι ο ίδιος ο Χριστός.
Το κακό θα αυτοκαταστραφεί μόνο του».
«Γέρονταείναι πολύ δύσκολο να το πιστέψει αυτό κάποιος,
διότι είναι φοβερές οι δυνάμεις που έχουν μαζευτεί εναντίον της».
 «Μην ανησυχείς», επανέλαβε. «Θα δεις αυτό που σου είπα».
Βέβαιαανακουφίστηκα από τα λόγια τουκαι δεν πέρασε πολύς καιρός που οι εξελίξεις ήταν πράγματι θαυματουργικές.
Τελικάκανείς μας δε θυμάται τον τρόπο με τον όποιο εξαφανίστηκαν όλες αυτές οι δυνάμειςοι οποίες δεν
μπόρεσαν να φέρουν κανένα θετικό αποτέλεσμα υπέρ τους,
και κανένα σημαντικό πλήγμα κατά των Βοσνίων ορθόδοξων.

Η ερμηνεία της προφητείας για το Εξαμίλι.
Σε άλλη μας συζήτησηαναφέρθηκα στην αγωνία που είχα για το Εξαμίλιεπηρεασμένος
από τη σχετική προφητεία του αγίου Κοσμά του ΑιτωλούΥπάρχει χωριό Εξαμίλι στη
διαδρομή μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σερρών βρίσκεται 28 χλμαπό τη Θεσσαλονίκη και
θεώρησα ότι είναι το σημείο στο όποιο θα φθάσουν οι Τούρκοισε περίπτωση πολέμου
μεταξύ μαςκαι από εκεί θ’ αρχίσει η εξαφάνιση τουςΤον ρώτησα αν είναι δυνατόν οι
Τούρκοι να φθάσουν έξω από τη Θεσσαλονίκη.
Ανησυχούσααλλά ο Γέροντας γελούσε.
Πράγματιεπέμενα στην ερώτηση μου και εκείνος εξακολουθούσε να γελάπαρ’ ότι ήταν η
περίοδος που πονούσε πάρα πολύγιατί αναφέρομαι στη συνάντηση μας στη Μονή της Σουρωτής.

Στο τέλος μου είπε«Μην ανήσυχης καθόλουΆκου να σου πω τι συμβαίνει»:
«Εξαμίλι είναι κάθε σημείο που απέχει έξι μίλια από τις ακτές της ΤουρκίαςΤο
ίδιο και από τη δική μας πλευράΚάθε σημείο που απέχει έξι μίλια από τις ακτές μαςαπ
οποιεσδήποτε νησιωτικές η χερσαίες ακτέςείναι τα εξαμίλια.
Όταν ο τουρκικός στόλος ξεκινήσει κατά της Ελλάδος και φτάσει στα έξι μίλιαπράγματι θα καταστραφεί.
Θα είναι η ώρα που θα έχουν τα κόλλυβά τους στο ζωνάρι τους».

Πράγματι συγκινήθηκα πολύόταν άκουσα αυτήν την απάντησηεπειδή μου δόθηκε όλη η ερμηνεία και η επιβεβαίωση του
λόγου του αγίου Κοσμά του Αιτωλού. …
Στη συνέχεια θέλησα να επεκταθώπαρ’ ότι ήξερα ότι τον κούραζα.
Εκείνη μας η συνάντηση έμελε να είναι και η τελευταία.

Τον ρώτησαλοιπόντι θα γινόταν από κει και πέραΜου είπε:
«Έχω την εντύπωση ότι έφθασε η ώραΠιστεύω ότι έφθασε η ώρα».
«Ποια ώρα Γέροντα»;
«Η ώρα να πάρουμε την Πόλη»!
«Την Πόλη πως θα την πάρουμεΘά χουμε πάλι πόλεμο
«Όχιδεν θά χουμε ούτε μία ντουφεκιάΔεν πρόκειται να γίνει πόλεμος2».
«ΤότεΓέρονταπως θα την πάρουμε την Πόλη;»  
«Την Πόλη θα μας τη δώσουν».
«ΠοιοίΟι ΤούρκοιΕίναι δυνατόν
«ΌχιΤην Πόλη θα μας τη δώσουν οι Ρώσοι.
Θα την  πάρουν σε πόλεμο που θα κάνουν με την Τουρκία και θα τη δώσουν σ’ εμάς».
«ΜαΓέροντατόσο μας αγαπάνε οι Ρώσοιώστε να μας δώσουν την Πόληέτσιχωρίς πόλεμο»;
«ΌχιΘα ξέρουν ότι δεν πρόκειται καμμία επιδίωξή τους να πραγματοποιηθείεάν δε μας
δώσουν την ΠόληΈτσι θ’ αναγκαστούν να μας την παραχωρήσουν».
«Γέροντατι θα γίνει μετά απ’ αυτόΟι Τούρκοι τι θα γίνουν»;
«Αυτοί θα καταστραφούνΠραγματικά θα σβήσουν από το χάρτηδιότι είναι ένα έθνοςτο
όποιο δεν προέκυψε από την ευλογία του Θεού.
Θα σβήσουν ως έθνος και η έκταση ολόκληρης της Τουρκίας
θα είναι μία αχανής έρημοςστην οποίαγια να συναντήσει
κανείς άνθρωποθα πρέπει να περπατάει εφτά (7) ώρες!» (σελ. 285-6)

Άλλη φοράβρέθηκα μαζί με μία παρέα προσκυνητών στο κελλί του.
Τότε υπήρχε ο πόλεμος στη ΓιουγκοσλαβίαΤου έλεγαν λοιπόν:
 «Γέρονταπώς τα βλέπετε τα πράγματα;
Θα γίνει πόλεμος και προς τα εδώΘα έχουμε προβλήματα;
Να φύγουμενα πάμε αλλούΘα έχουμε πόλεμο με τα Σκόπια
και ο Γέρονταςο οποίος είχε ακούσει πολλές φορές το ίδιο ερώτηματους έλεγε:
«Βρε παιδιάδεν μπορείτε να καταλάβετε ότι δεν είναι δυνατόν να έχουμε πόλεμο,
όταν υπάρχει πόλεμος σε διπλανό κράτος»;
«Μα για ποιο λόγο»;
«Να σας το κάνω πιο λιανάΌταν στο διπλανό σας σπίτιστο σπίτι δηλαδή του γείτονα,
η οικογένεια έχει δύο παιδιά τα όποια μαλώνουν είτε μεταξύ τουςείτε με τον πατέρα
τουςείτε με τη μάνα τουςμπορούν αυτά να σας πειράξουν;
Πρώτα θα τελειώσουν το μάλωμα μεταξύ τουςθα μονιάσουνθα τελειώσει η ιστορία
και μετά θα πάνε στο γείτονα για να μαλώσουν μαζί του.
Έμέχρι τότε έχουμε ακόμα καιρό μπροστά μας.
Αλλά η χάρις του Θεού δε θα μας αφήσει να πάθουμε κακό3». (σελ. 292)

Στην συνέχεια με ρώτησε για την Κύπρο καιχαμογελώντας με καθησύχασε και είπε:
«Θα έρθει η ώρα που θα λυθεί το θέμα της ΚύπρουΘα περάσει δυσκολίεςαλλά θα
λυθεί και θα είναι Ορθόδοξη και Ελληνική».
Κατόπιν τον ρώτησα για την συνεχή αδιαλλαξία και τις προκλήσεις των Τούρκων.
Μ’ έπιασε από τον ώμο και με πολλή σοβαρότητα μου απάντησε:
«Μην ανησυχείς παιδί μουεγώ ετοιμάζομαι να κοιμηθώ και δεν θα είμαι εδώαλλά θα βλέπω από επάνωδιότι εδώ
είμαστε όλοι προσωρινά.
Η Τουρκία θα διαμελισθεί σε 3-4 κομμάτια.
Ήδη έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση.
Εμείς θα πάρουμε τα δικά μας εδάφηοι Αρμένιοι τα δικά τους και οι Κούρδοι τα δικά τους.
Το κουρδικό θέμα έχει ήδη δρομολογηθεί.
Αυτά θα γίνουνόχι τώρααλλά σύντομαόταν θα πάψει αυτή η γενιά που κυβερνάει την
Τουρκία και θα αναλάβει νέα γενιά πολιτικών4.
Τότε θα γίνει ο διαμελισμός της Τουρκίας.
Πολύ σύντομαοι προσευχές που γίνονται κάτω από την επιφάνεια της γηςθα γίνονται
επάνω στη γη και τα κεράκια που ανάβονται κάτωθα ανάβονται επάνω. (Ο Γέροντας
αναφερόταν στους Έλληνες κρυπτο-Χριστιανούς της Τουρκίας). Θα τα δειςπαιδί μου.
 Πίστη και ελπίδα στον Θεό να υπάρχει και θα χαρούν πολλοί.
Όλα αυτά θα γίνουν μέσα στα χρόνια αυτάΈφτασε ο καιρός».

Τον ρώτησα επίσης εάν η Ελλάδα πάθει κακό.
Μου απάντησε ότι θα υπάρξουν κάποια προβλήματατα όποια όμως θα είναι ασήμαντα,
και αρκετός κόσμος που σήμερα είναι αδιάφοροςθα επιστρέψει στον χώρο της Ορθοδοξίας.
«Να μην ανησυχείτε για την Ελλάδα», είπεΦεύγοντας από το κελλί τουμας είπε πάλι:
Άντε στην ευχή της Παναγίας και μην ανησυχείς.
Η Κύπρος θα απελευθερωθεί μέσα στα χρόνια που περπατάμε και η Τουρκία θα διαμελισθεί.
Όλες οι χώρες έχουν τα προβλήματα τουςαλλά δεν υπάρχει για μας πρόβλημα.
Ελπίδα στον Θεό και πίστηΆντε στο καλόπαιδιά μου». (σελ. 297)

Πόλεμος για την Πόλη δεν θα γίνειαλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει εμπόλεμη κατάσταση πριν. - ΛΜΔ
Μάλλον εδώ εννοεί ο γέροντας την σύμπραξη κάποιων βορείων γειτόνων μας εις βάρος της χώρας μας όταν
μας επιτεθούν οι ΤούρκοιΊσως να υπάρξει και εσωτερικό μέτωπο από παρεπιδημούντες Μουσουλμάνους
κλπΑυτό όμως για πολύ λίγο!
Ήδη ανέλαβαν (από τα μέσα περτου 2003) οι Ισλαμιστές με τον Ερντογάν.

Πελωριάδης Γεώργιος:
Ο πΠαΐσιος είχε υπηρετήσει ασυρματιστής στον στρατόμε εμφύλιοχιόνιακαι
πείναπροσευχόμενος στον Θεό να μη σκοτώσει άνθρωποΌταν τον ρωτούσαν στην
Τρίπολη ποιο μέσον και ποιον Συνταγματάρχη είχες στο Επιτελείο για να σου δώσουν τέτοια
ειδικότητατούς έλεγε, "τον Θεό"!
Σχετικά με την πτώση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας έλεγε.
Δεν ήθελε ο Θεός να πέσει το ΒυζάντιοΑλλά τότε πήγαιναν και έπαιρναν αντίδωρο στην
εκκλησία με το ξίφος τους...
Αν οι πρόγονοί μας δεν είχαν παροργίσει τον Θεόδεν θα έφθανε στο σημείο να
χρησιμοποιήσει την παιδαγωγική τιμωρία...
Όταν κατά καιρούς γινόταν λόγος για την προφητεία τού Αγίου Κοσμά τού Αιτωλού ότι
θαρθούν οι Τούρκοι και θα φθάσουν μέχρι τα Εξαμίλια στον πόλεμο Ελλάδος Τουρκίας ο
Γέροντας έλεγε.
- Ο κόσμος σήμερα δεν έχει μυαλό. Τα εξαμίλια τα οποία αναφέρει ο άγιος Κοσμάςείναι
τα έξι μίλια της υφαλοκρηπίδας στο ΑιγαίοΑυτά θα είναικαι η αιτία πολέμου...
(κείμΑ΄)


ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΤΑ ΦΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΦΡΑΤΗ...
Μια μέρα τού 1987 (σημειώνει ο συγγραφέας), ρώτησα τον Γέρονταγια τον μελλοντικό
παγκόσμιο πόλεμοτον Αρμαγεδόναπου αναφέρεται στην Αποκάλυψη.
Με πατρικό ενδιαφέρον μου ανέφερε διάφορα σχετικά θέματα.
Θέλησε μάλιστανα προχωρήσει περισσότεροαποκαλύπτοντας ορισμένες ενδείξεις που πιστοποιούν
ότι πράγματι βρισκόμαστε στην γενεά του Αρμαγεδώνος.
Είπε λοιπόν,
«Όταν ακούσετε ότι τα νερά τού Ευφράτη τα κόβουν από ψηλά οι Τούρκοι με φράγματακαι
τα χρησιμοποιούν για αρδευτικά έργα
 τότε να ξέρετε ότι ήδη έχουμε μπει στην ετοιμασία τού μεγάλου εκείνου πολέμου 
και ότι προετοιμάζετε ο δρόμος για τις "2 μυριάδες μυριάδων στρατού 
των από ανατολών ηλίου», που αναφέρει η Αποκάλυψη...
(Σήμερα λειτουργεί ήδη κοντά στις Τουρκικές πηγές τού Ευφράτητο μεγάλο φράγμα Κεμάλ
Ατατούρκ που μπορεί να κόψει εντελώς τα νερά προς το Ιράκ και την Συρία και να τα ρίξει
στη ΜεσόγειοΔημιουργώντας έτσι γενική ανάφλεξητον «πόλεμο τού νερού» όπως η
διεθνής διπλωματία έχει ήδη επισημάνει και περιμένει... )

Μέσα σε όλη αυτή την προετοιμασίασυνεχίζει ο πΠαΐσιοςείναι και η
αποξήρανση του ποταμού Ευφράτη (στην δεδομένη πολεμική στιγμήπου αναφέρει η
Αποκάλυψηγια να μπορέσουν έτσι να περάσουν τα 200.000.000 στρατού που
σημειώνονταικαι που σήμερα μόνο οι Κινέζοι διαθέτουν...
Μάλιστα οι Κινέζοι, έλεγε ο Γέροντας 
κατασκευάζουν ένα δρόμοπου σήμερα τον έχουν φθάσει κοντά στην Ινδία 
 τον λεγόμενο «θαύμα της Εποχής» και που το πλάτος του είναι ικανό για να περνούν χίλιοι στρατιώτες παραταγμένοι δίπλα δίπλα 
Αν περιμένουμε να σχιστεί ο Ευφράτης και να εξαφανιστεί το νερότότε σίγουρα θα πλανηθούμε 
Γιατί αλλοιώς τα εννοεί η Γραφήκαι αλλοιώς οι περισσότεροι τα καταλαβαίνουν...
Κάτι ανάλογο συνέβη και με το Τσέρνομπιλ... Εκείστην Αποκάλυψηο Άγιος Ιωάννης ο
Θεολόγος αναφέρειότι είδε αστέρα μέγα καιόμενον να πέφτει από τον ουρανό μολύνοντας,
πικραίνονταςκαι δηλητηριάζοντας θανάσιματα νερά και τις πηγές των υδάτων...
Και το όνομα του αστέρος Άψινθος!... (Ουκρανικά Τσέρνομπιλ !...)

Νικόλαος Μάρτηςπρώην Υπουργόςκαι συγγραφέας τού βιβλίου:
«Η πλαστογράφηση της Ιστορίας της Μακεδονίας».
Όταν συνάντησα τον Γέρονταβαρειά άρρωστο πια στο μοναστήρι τής Σουρωτήςμε μορφή
ήρεμη που ακτινοβολούσεχάρηκε πολύ που με είδε και μου είπε,
Άκουσε να σου πω:
Μάρτη μήνα έγινε ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου.
Μάρτη μήνα έγινε η Επανάσταση του 1821.
Δεν είναι τυχαίο συνεπώςότι Μάρτης αγωνίζεται για το θέμα της Μακεδονίας! (Α΄)

Ο ΚΟΣΜΟΣ Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
Ο κόσμος μοιάζει σήμερα, σαν μια κοχλάζουσα χύτρα ταχύτητος, με πολλές βαλβίδες!
Θα σκάσει εδώ, θα σκάσει εκεί.  

Προσεύχεσθε μη γίνει μ’ εμάς η αρχή .
Nα ζήτε όσο μπορείτε πιο απλά . 
Μη δυσκολεύετε από μόνοι σας τη ζωή σας .
Οι πολλές ευκολίες κάνουν δέσμιους τους ανθρώπους σήμερα.

Γέρονταγιατί οι άνθρωποι νοιώθουνε σήμερα ανασφάλεια ;
- Γιατί όλοι είμαστε ασφαλισμένοι ! Ασφαλίζουμε το αυτοκίνητό μας, το σπίτι μας, τη ζωή μας.
Κάνοντας λοιπόν την κοσμική ασφάλεια, παραμερίζουμε την προστασία και Πρόνοια του Θεού!
Γέροντα, σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια θα επέμβει ο Χριστός;
Ναι. Εδώ βλέπεις, σε έναν αδικημένο που έχει καλή διάθεση, επειδή δικαιούται την θεία βοήθεια,
παρουσιάζονται πολλές φορές οι Άγιοι, η Παναγία, ο Χριστός, για να τον σώσουν.
Πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη κατάσταση ο καημένος ο κόσμος.

Τώρα μια μπόρα θα είναι, μια μικρή κατοχή του αντίχριστου σατανά.

Θα φάει μετά μια σφαλιάρα από τον Χριστό, θα συγκλονισθούν όλα τα έθνη

και θα έρθει η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια.
Αυτήν την φορά θα δώσει ο Χριστός μια ευκαιρία, για να σωθεί το πλάσμα Του.
Θα αφήσει το πλάσμα του ο Χριστός;
Θα παρουσιασθεί στο αδιέξοδο των ανθρώπων,για να τους σώσει από τα χέρια του Πονηρού.

Θα επιστρέψουν στο Χριστό και θα έρθει μια πνευματική γαλήνη σε όλη την οικουμένη για πολλά χρόνια.
Δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθει ως Κριτής,
αλλά μια επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη.
Θα επέμβει ο Χριστόςθα δώσει μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημαθα πατάξει όλο το κακό, και θα βγάλει απ’ αυτό, καλό τελικά.
Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια.
Έξω τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες. Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι.
Θα σε τραβάν, για να τους πεις για το Χριστό!
Έτσι θα κηρυχθεί το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη και μετά (αργότερα), 
ο Χριστός θα έρθει ως Κριτής, να κρίνει τον κόσμο.
Άλλο Κρίση, άλλο μια επέμβαση του Χριστού, για να βοηθήσει το πλάσμα Του.

(Από το βιβλίο “Πνευματική Αφύπνιση”, Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου
Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος - Σουρωτή Θεσσαλονίκης)

ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ:
Όταν πλησίαζε ο καιρός για τις εθνικές εκλογές, πολλοί προσκυνητές ερχόντουσαν και ρωτούσαν τον Γέροντα ποια ήταν η γνώμη του και ποιόν εκείνος θεωρούσε άξιο, για να ψηφίσουν.
Ο Γέροντας έλεγε:
-Να ψηφίσετε όποιον βλέπετε ότι είναι ο καλύτερος, όποιον αγαπά τον Θεό και την πατρίδα μας, αυτόν να ψηφίσετε.
Τότε εκείνοι, επί μονίμου βάσεως του απαντούσαν:
-Γέροντα, όλοι το ίδιο είναι.
Κι εκείνος τους έλεγε:
-Βρε παιδιά, κοιτάξτε εδώ πέρα: όλες οι ελιές ίδιες είναι και όλες έχουν δάκο, όμως άλλες έχουν εκατό τοις εκατό, ενώ άλλες πενήντα τοις εκατό.
Εμείς, λοιπόν, εφόσον έχουμε ανάγκη από ελιέςπρέπει να κοιτάξουμε ποιές έχουν το λιγότερο δάκο,
Γιατί διαφορετικά δέ γίνεται.
Και πάντα πρέπει να ψηφίζουμε με δύο κριτήρια:

α) με το πόσο αγαπά ο υποψήφιος το Θεό και είναι συνειδητό μέλος της Εκκλησίας και

β) με το πόσο αγαπά την πατρίδα και αποβλέπει στο γενικό καλό του τόπου κι οχι στο δικό του συμφέρον.
Εάν κάποιος χρησιμοποιήσει κάποιο άλλο κριτήριο, εκτός από αυτά τα δύο,
τότε κινείται ιδιοτελώς, και δεν είναι αυτό που κάνει χριστιανικό.
Αργότερα θα επιτρέψει η Θεία Δικαιοσύνη να το πληρώσει.

Από βιβλίο Αγιορείτου Ιερομονάχου "Ο Γέρων Παϊσιος", σελ 231 (Εκδόσεις "ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ" 1994)__

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου