Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Όλα τρυγύρω μας ...μιλούν για Σε Θεέ μου



...


" 'Ολα τριγύρω μας μιλούν για Σε Θεέ μου, υμνούν αγγελικά Εσένα Πλαστουργέ μου ..."


Μέσα στο άγχος και στα τρεχάματα της καθημερινότητας , πόσο στ΄ αλήθεια τυφλοί είμαστε σε ό,τι υπάρχει γύρω μας ...


Μάϊος ! Και είναι τόσες πολλές οι ομορφές της ζωής , οι ομορφές της φύσης , τα πάντα σου μιλούν , τόσο ολοφάνερα , μα και τόσο μυστικά ταυτόχρονα ...


Πρέπει να θέλεις για να τ΄ ακούσεις , για να τα δεις , για να τα χαρείς ...

Τα πάντα μιλούν για Το Θεό , για Το Δημιουργό μας ,

και δυστυχώς τα βλέπουμε όλα τόσο φυσιολογικά ,

που δεν μπορούμε ν΄ αντικρύσουμε την μοναδική ομορφιά τους ...


Εκείνο που μας ξυπνάει πολλές φορές είναι όταν χάσουμε όλα αυτά τα " δώρα " ...

Η φύση αυτή την εποχή είναι ένα ορθάνοικτο βιβλίο που μας μιλά για Το Θεό !


Τα λουλούδια , τα δάση , τα ποτάμια , τα πουλιά ...

Όλες αυτές οι σκέψεις ξύπνησαν μες το μυαλό μου,

όταν την περασμένη Κυριακή , μια προγραμματισμένη διαδρομή ,

μας έφερε σ΄ ένα γραφικό , καταπράσινο , όμορφο χωριουδάκι της Κύπρου μας.


Και ήταν τόσο όμορφη η διαδρομή ... τα πάντα σου μιλούσαν ,

τα πάντα φώναζαν , " εδώ είναι κρυμμένος ο Θεός ! " ...


Πόσες στ΄ αλήθεια ομορφιές παραβλέπουμε ,

με αυτούς τους ρυθμούς που καθημερινά βιώνουμε ; ...


Και όλες αυτές οι σκέψεις , με έφεραν στο τέλος της ημέρας ,

να δοξολογώ Τον Κύριο , που φροντίζει για όλα αυτά ,

είτε τα κοιτάζουμε είτε τα παραβλέπουμε τις περισσότερες φορές .


Αυτός Εκεί , Μοναδικός , και Άφθαστος Δημιουργός ,

ζωγραφίζει καθημερινά για μας το πιο ξεχωριστό και υπέροχο τοπίο

για να ομορφύνει τη ζωή μας , χωρίς να περάσει μια μέρα

που να μην μας χαρίζει τις ακτίδες του ήλιου , το φως της μέρας

την αρμονία του σύμπαντος ...


Μέχρι πότε άραγε θα το κάνει αυτό για μας

και θα ανέχεται την αδιαφορία μας ; ...


Ας χαρούμε τη ζωή μας αγαπημένοι μου Διαβάτες και Οδοιπόροι .

Και ας ευχαριστήσουμε Το Δημιουργό μας για τα πάντα που υπάρχουν γύρω μας .

Ας μην τα βλέπουμε όλα φυσιολογικά και δεδομένα .

Όλα Δώρα δικά Του για το πλάσμα Του είναι .

Όλα Δώρα Τ΄ Ουρανού !


Διαβάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου