Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Σάββατο 7 Αυγούστου 2021

Λεφτά και περιούσια δεν έχω, ένας νέος από την Φλώρινα είμαι με 450€ μισθό από αγροτική οικογένεια.

 



Λεφτά και περιούσια δεν έχω, ένας νέος από την Φλώρινα είμαι με 450€ μισθό από αγροτική οικογένεια. 

Παρ όλα αυτά, όταν ξεκινήσετε κάτι για δεντροφυτεύσεις πείτε μου. 

Προσφέρω και τα χέρια μου και όσα περισσότερα δέντρα μπορώ. 

Εμείς θα τα χτίσουμε όλα απ' την αρχή!

 

 https://apantaortodoxias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου