Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Σοκ και Δέος (Ένσωμα.Υπότ.) Άλαν Βατ - Χειραγώγηση Ψυχής












Σε αυτή τη συναρπαστική εις βάθος εξερεύνηση Σοκ και Δέος (Ένσωμα.Υπότ.) (Άλαν Βατ) Χειραγώγηση της Ψυχής της ανθρώπινης ψυχής, ο συγγραφέας Άλαν Βάτ εξηγεί λεπτομερώς πώς οι άνθρωποι του κόσμου κινούνται γύρω από την ελίτ σαν εξημερωμένα ζώα του κοπαδιού μέσα από μια σειρά κρίσεων και σκηνοθετημένων «επαναστάσεων», είτε πρόκειται για πολιτιστικές, πολιτικές, σεξουαλικές ή μουσικές, έτσι ώστε οι ελεγκτές να μπορούν να χειραγωγήσουν την ανθρώπινη συμπεριφορά προς το αποτέλεσμα που χρειάζονται...

Αποκαλύπτει πώς ο πληθυσμός διατηρείται σε σταθερή κατάσταση πανικού και τρόμου, έτσι ώστε τα πρόσωπα που εξουσιάζουν και που μιλούν με σιγουριά πιο εύκολα θα πιστεύονται, με τη χρήση ψυχολογικού "σοκ και δέους" για να δημιουργήσουν φόβο και απόγνωση μέσω του βομβαρδισμό του πληθυσμού με μια μυριάδα διαφορετικών απειλών που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν προσωπικά, και έτσι στρέφονται στο κράτος για την επιβεβαίωση και ηγεσία τους.

Ο Βάτ εξετάζει πώς αυτό το αίσθημα ανικανότητας τεχνητά ξεφυσάει μέσω της χρήσης του αθλητισμού, όπου δίνουν τους άνδρες μια φυλετική ομάδα που θα μπορούν να ταυτιστούν και να χαροκοπούν, παρέχοντάς τους με κάποια αίσθηση επιτυχίας στην προσωπική ζωή τους, ενώ στον πραγματικό κόσμο δεν πάνε πουθενά, και ο αθλητισμός είναι απλά ένα υποκατάστατο για να αποσπάτε η προσοχή τους από τη δική τους υποδούλωση.

Εξηγεί πώς έδωσαν στις γυναίκες την υψηλή μόδα σε προσιτές τιμές ως μία παρόμοια μορφή υποκατάστατου, και πώς τα ναρκωτικά, το σεξ, ο "δωρεάν έρωτας", η υπέρ ασυδοσία και οι καταστροφικοί τρόποι ζωής επίσης ενθαρρύνονταν μέσω της μουσικής ως μέσο μιας λανθασμένης κατεύθυνσης των φυσικών επαναστατικών τάσεων της νεολαίας. Ο τελικός στόχος αυτής της διαδικασίας είναι η κατεδάφιση του θεσμού της οικογενείας - διαίρει και βασίλευε έτσι ώστε η ανθρωπότητα μπορεί να είναι πιο εύκολα ελεγχόμενη και να καταπιέζεται από το κράτος ως ευάλωτα άτομα χωρίς μια οικογένεια να στέκεται και να τους υπερασπίζεται.

Συνεχίζει να αποκαλύπτει συναρπαστικά εις βάθος τις ιδέες του για το πώς ο πολιτισμός δημιουργείται από πάνω προς τα κάτω και χρησιμοποιείται από την ελίτ για να χειραγωγήσουν και να διαστρέψουν τα φυσικά ένστικτα του ανθρώπου προς τους δικούς τους σκοπούς. Κάθε αλλαγή στον πολιτισμό, μέχρι και τη μόδα και τη μουσική, επισημαίνει ο Βάτ αναφέροντας τον Πλάτωνα, έπρεπε να επιτραπούν και να προωθηθούν από την κορυφή. Η επιστήμη του ελέγχου του νου της μάζας εξακολουθείτε να διδάσκεται σήμερα από τους μυημένους και μέσων όπως τη τηλεόραση που χρησιμοποιούνται ως όπλα του κοινωνικού ελέγχου για κρατήσουν την ανθρωπότητα από το να υλοποιήσει ποτέ το πλήρες δυναμικό της.

Ευχαριστώ στο χρήστη vasoula2908

 geraboldy11·

Απο Ελευθερία στο Φασισμό {Full documentary video} (ελλην. υπότιτλοι)


O Aaron Russo (1943 - 2007) ήταν ένας Αμερικανός επιχειρηματίας ψυχαγωγίας, κινηματογραφικός παραγωγός και σκηνοθέτης, και πολιτικός ακτιβιστής. Ήταν γνωστός για την παραγωγή ταινιών, όπως το Trading Places, Wise Guys, και το The Rose. Αργότερα στη ζωή του, δημιούργησε διάφορα Ελευθεριακά-κλίνοντας πολιτικά ντοκιμαντέρ, συμπεριλαμβανομένων Mad as Hell και το America: Freedom to Fascism. Μετά από έξι χρόνια μάχης με τον καρκίνο ο Russo πέθανε στις 24 Αυγούστου 2007.
========================================

­=
Αμερική: Ελευθερία στο Φασισμό είναι μια ταινία του 2006 από τον Ααρών Ρούσο, που ισχυρίζεται ανάμεσα σε μια ποικιλία ισχυρισμών ότι ο φόρος εισοδήματος είναι παράνομος. Το ντοκιμαντέρ καλύπτει πολλά θέματα, όπως: την Εφορία, το φόρο εισοδήματος, την Ομοσπονδιακή Τράπεζα, τα εθνικά δελτία ταυτότητας, ετικέτες εμφυτεύμένες σε ανθρώπους RFID (Spychips), η εταιρία Diebold και τα ηλεκτρονικά μηχανήματα ψηφοφορίας, την παγκοσμιοποίηση, των Μεγάλο Αδελφό, τα όπλα taser και τη εικαζόμενη χρήση της τρομοκρατίας από την κυβέρνηση ως μέσο για να περιορίσουν τα δικαιώματα των πολιτών.

Η ταινία και ο παραγωγός Ααρών Ρούσο αποφασιστικά προσπαθούν να βρουν τον νόμο που απαιτεί από τους πολίτες να πληρώνουν φόρο εισοδήματος, ένα ταξίδι για να βρεθούν τα στοιχεία. Αυτή η ταινία που δεν είναι ούτε με την αριστερά, ούτε με την δεξιά είναι μια εντυπωσιακή εξέταση της κυβέρνησης. Αποκαλύπτει τη συστηματική διάβρωση των πολιτικών ελευθεριών στην Αμερική από το 1913, όταν η απάτη του συστήματος της Ομοσπονδιακή Τράπεζα δημιουργήθηκε διαπράχθηκε.

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Η ξεπουλημένη επανάσταση μέρος 1

Η ξεπουλημένη επανάσταση μέρος 2ο

Η ξεπουλημένη επανάσταση μέρος 3ο

Η ξεπουλημένη επανάσταση μέρος 4ο

Η ξεπουλημένη επανάσταση μέρος 5ο

Γαλλική Επανάσταση (Ντοκιμαντερ ΕΤ1) - Η ιστορία διδάσκει

 


 






Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ



Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Kissinger: Αν δεν μπορείτε να ακούσετε τα τύμπανα του πολέμου πρέπει να είστε κουφοί!



 Οι Ηνωμένες Πολιτείες χτυπούν 
την Κίνα και την Ρωσία, 
και το τελευταίο καρφί στο φέρετρο 
θα είναι το Ιράν, το οποίο είναι, φυσικά, 
ο κύριος στόχος του Ισραήλ.
Έχουμε επιτρέψει στην Κίνα να αυξήσει τη στρατιωτική της δύναμη και 
στη Ρωσία να ανακτήσει τις δυνάμεις της από το Sovietization, να τους δώσουμε μια ψευδή αίσθηση από νταηλίκι
Είμαστε σαν τον ακροβολιστή ο οποίος προκαλεί το υποχείριο να πάρει το όπλο του και όταν αυτό προσπαθήσει να πάρει το όπλο του το πυροβολεί αμέσως. 
Αυτό, θα δημιουργήσει ένα κοινό και γρήγορο αφανισμό τους.

Ο επικείμενος πόλεμος θα είναι τόσο σκληρός που μόνο μία υπερδύναμη μπορεί να κερδίσει, και αυτή θα είμαστε εμείς. 
Για το λόγο αυτό η ΕΕ βιάζεται να σχηματίσει ένα ολοκληρωμένο υπέρ-κράτος, γιατί ξέρουν τι έρχεται, και για να επιβιώσει, η Ευρώπη, θα πρέπει να είναι ένα συνολικά συνεκτικό κράτος. 
Η βιασύνη τους μου λέει ότι ξέρουν πολύ καλά ότι η μεγάλη αναμέτρηση είναι προ των πυλών.
Ω, πόσο έχω ονειρευτεί αυτή την ευχάριστη στιγμή. “

“Ελέγξτε το πετρέλαιο και θα ελέγχετε τα έθνη. Ελέγξτε το φαγητό και θα ελέγχετε τους ανθρώπους.”

Ο κ. Κίσινγκερ, στη συνέχεια, πρόσθεσε:
“Αν είστε ένα συνηθισμένο άτομο, τότε μπορείτε να προετοιμαστείτε για πόλεμο μετακινούμενος προς την ύπαιθρο και κτίζοντας μια φάρμα, αλλά πρέπει να πάρετε μαζί σας όπλα, αφού οι ορδές των πεινασμένων θα περιφέρονται. 

Επίσης, αν και η ελίτ θα έχει ασφαλή σημεία φύλαξης και ειδικά καταφύγια, πρέπει κατά τη διάρκεια του πολέμου, να είναι εξίσου προσεκτικοί με τους απλούς πολίτες, διότι τα καταφύγιά τους μπορεί να τεθούν σε κίνδυνο”.

Μετά από λίγα λεπτά διακοπή ώστε ο ο κ. Κίσινγκερ να συγκεντρώσει τις σκέψεις του, συνέχισε:

«Είπαμε στον στρατό ότι θα έπρεπε να καταλάβουμε πάνω από επτά χώρες της Μέσης Ανατολής για τους πόρους τους και έχουν σχεδόν ολοκληρώσει τη δουλειά τους. 
Όλοι γνωρίζουμε τι πιστεύω για τον στρατό, αλλά πρέπει να πω ότι αυτή την φορά υπάκουσαν τις διαταγές με το παραπάνω. 
Είναι ακριβώς αυτό το τελευταίο στάδιο, δηλαδή το Ιράν, το οποίο θα αλλάξει την ισορροπία.
Πόσο καιρό μπορεί η Κίνα και η Ρωσία να κάθεται και να βλέπει την Αμερική να καθαρίζει; 

Η μεγάλη ρωσική αρκούδα και το κινέζικο δρεπάνι θα ξυπνήσουν από τον ύπνο τους, και αυτό θα γίνει όταν το Ισραήλ θα πρέπει να πολεμήσει με όλες του τις δυνάμεις και οπλισμό για να σκοτώσει όσους περισσότερους Άραβες μπορεί.
Ας ελπίσουμε ότι αν όλα πάνε καλά, η μισή Μέση Ανατολή θα είναι Ισραηλινή

Οι νέοι μας έχουν εκπαιδευτεί καλά, την τελευταία δεκαετία περίπου, στα παιχνίδια κονσόλας πολεμικών τεχνών. ήταν ενδιαφέρον να δούμε το νέο Call of Duty Modern Warfare 3, το οποίο αντανακλά ακριβώς αυτό που πρόκειται να έρθει στο εγγύς μέλλον με τον έξυπνο προγραμματισμό του.
Οι νέοι μας στις ΗΠΑ και τη Δύση, είναι προετοιμασμένοι, διότι έχουν προγραμματιστεί να είναι καλοί στρατιώτες, βορά των κανονιών και όταν θα διαταχθούν να βγουν στους δρόμους και να πολεμήσουν τους τρελούς Κινέζους και Ρώσους, θα υπακούσουν στις εντολές τους.
Από τις στάχτες θα οικοδομήσουμε μια νέα κοινωνία, θα μείνει μόνο μία υπερδύναμη, και αυτή η μια θα είναι η παγκόσμια κυβέρνηση που θα κερδίσει. 

Μην ξεχνάτε, οι Ηνωμένες Πολιτείες, έχουν τα καλύτερα όπλα, έχουμε πράγματα που κανένα άλλο έθνος(?) δεν έχει, και θα παρουσιάσει τα όπλα αυτά στον κόσμο, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή”.

Τέλος της συνέντευξης. Ο ρεπόρτερ μας υποχρεώθηκε να εξέλθει από το δωμάτιο από τον φροντιστή του Κίσινγκερ.


Υ.Γ. XarasEuaggelia

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ,   ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ
ΧΡΟΝΙΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΡΟΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ. 

ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ, 
ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ,
 ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ...

_______________

H συνέντευξη στο πρωτότυπο (αγγλικά)

Henry Kissinger: “If You Can’t Hear the Drums of War You Must Be Deaf”

NEW YORK – USA – In a remarkable admission by former Nixon era Secretary of State, Henry Kissinger, reveals what is happening at the moment in the world and particularly the Middle East.

Speaking from his luxurious Manhattan apartment, the elder statesman, who will be 89 in May, is all too forward with his analysis of the current situation in the world forum of Geo-politics and economics.

“The United States is bating China and Russia, and the final nail in the coffin will be Iran, which is, of course, the main target of Israel. We have allowed China to increase their military strength and Russia to recover from Sovietization, to give them a false sense of bravado, this will create an all together faster demise for them. We’re like the sharp shooter daring the noob to pick up the gun, and when they try, it’s bang bang. The coming war will will be so severe that only one superpower can win, and that’s us folks. This is why the EU is in such a hurry to form a complete superstate because they know what is coming, and to survive, Europe will have to be one whole cohesive state. Their urgency tells me that they know full well that the big showdown is upon us. O how I have dreamed of this delightful moment.”

“Control oil and you control nations; control food and you control the people.”

Mr Kissinger then added: “If you are an ordinary person, then you can prepare yourself for war by moving to the countryside and building a farm, but you must take guns with you, as the hordes of starving will be roaming. Also, even though the elite will have their safe havens and specialist shelters, they must be just as careful during the war as the ordinary civilians, because their shelters can still be compromised.”

After pausing for a few minutes to collect his thoughts, Mr Kissinger, carried on: “We told the military that we would have to take over seven Middle Eastern countries for their resources and they have nearly completed their job. We all know what I think of the military, but I have to say they have obeyed orders superfluously this time. It is just that last stepping stone, i.e. Iran which will really tip the balance. How long can China and Russia stand by and watch America clean up? 
The great Russian bear and Chinese sickle will be roused from their slumber and this is when Israel will have to fight with all its might and weapons to kill as many Arabs as it can. Hopefully if all goes well, half the Middle East will be Israeli. Our young have been trained well for the last decade or so on combat console games, it was interesting to see the new Call of Duty Modern Warfare 3 game, which mirrors exactly what is to come in the near future with its predictive programming. Our young, in the US and West, are prepared because they have been programmed to be good soldiers, cannon fodder, and when they will be ordered to go out into the streets and fight those crazy Chins and Russkies, they will obey their orders. Out of the ashes we shall build a new society, there will only be one superpower left, and that one will be the global government that wins. Don’t forget, the United States, has the best weapons, we have stuff that no other nation has, and we will introduce those weapons to the world when the time is right.”

End of interview. Our reporter is ushered out of the room by Kissinger’s minder.

Πηγή:dailysquib
http://greeknation.blogspot.gr

H μέθοδος των τριών. Τι έκανε το γερμανικό πνεύμα για το χριστιανισμό;



Τι έκανε το γερμανικό πνεύμα για το χριστιανισμό; 
Και για να περιοριστώ στον προτεσταντισμό, πόση μπύρα μέσα στον προτεσταντικό χριστιανισμό! Φαντάζεται κανείς μια μορφή πιο αποκτηνωμένη, οκνηρή, πιο vautree της χριστιανικής πίστης από τη μορφή ενός μέσου γερμανού προτεστάντη; Είναι αυτό το οποίο αποκαλώ ένας χριστιανισμός μετριόφρων: ένας χριστιανισμός ομοιοπαθητικός! 
Μου υπενθυμίζουν ότι υπάρχει επίσης στις μέρες μας ένας προτεσταντισμός άσεμνος, ο προτεσταντισμός των ιεροκηρύκων της Αυλής και των αντισημιτών κερδοσκόπων. Αλλά κανείς έως τώρα δεν βεβαίωσε ότι ένα οιονδήποτε πνεύμα κατοπτεύει απάνω σ’ αυτά τα νερά εκεί... Είναι μια μορφή πιο απρεπής του χριστιανισμού, καθόλου μια φόρμα πιο λογική...

Ο προτεσταντισμός, αυτή η ακάθαρτη διανοητικά και ανιαρή φόρμα της παρακμής, κάτω από την οποία μπόρεσε ο χριστιανισμός να διατηρηθεί στον μέτριο Βορρά. 
Πολύτιμος για τη γνώση, ως ετεροειδής και πολύπλοκος, κατά το μέτρο όπου συνένωσε μέσα στις ίδιες κεφαλές εμπειρίες φύσεως διάφορες, και πηγών διαφόρων.

(Φρίντριχ Νίτσε, «η θέληση για δύναμη», Αθήνα 2000, εκδ Αλφειός, σελ 271-272)
Είναι θλιβερό για κάθε Γερμανό το γεγονός ότι, αν και είμαστε έθνος στοχαστών, ελάχιστα κατορθώσαμε μέχρι σήμερα στο πεδίο της πολιτικής οικονομίας. [...] 
Μάταια, αλοίμονο, θ’ αναζητήσουμε στους επίσημους οικονομολόγους μας αυτή την ευρυμάθεια και την οξυδέρκεια, με την οποία παρουσιάζονται σ’ αυτό το πόνημα τα διάφορα ιστορικά στάδια της κοινωνίας κι οι συνθήκες ύπαρξης σε αυτά. Τέτοιου είδους μελέτες πάνω στις οικονομικές συνθήκες και τους νόμους της δουλοκτησίας, τις διάφορες μορφές δουλοπαροικίας και φεουδαρχίας, και τις καταβολές της ελεύθερης εργασίας, παραμένουν μέχρι τώρα εντελώς άγνωστες στους οικονομολόγους ειδήμονές μας. 
Θα θέλαμε μάλιστα ν’ ακούσουμε την άποψη αυτών των κυρίων πάνω στα όσα μας εκθέτει αυτό το βιβλίο (σημ. αναφέρεται στο «κεφάλαιο») για τη συνεργασία, τον καταμερισμό της εργασίας και τη βιοτεχνία, την εκμηχάνιση και τη μεγάλη βιομηχανία σε όλες τις ιστορικές και οικονομικές συνάφειες και συνεπαγωγές τους` έτσι κι αλλιώς, οι κύριοι αυτοί κάτι καινούργιο θα μάθουν, αν τις διαβάσουν. 
Τι θα είχαν να πουν άλλωστε για το γεγονός που διαψεύδει όλες τις παραδοσιακές θεωρίες περί ελεύθερου ανταγωνισμού - και το οποίο μας παρουσιάζεται εδώ με πλήθος παραπομπών σε επίσημα τεκμήρια κυρίως από την Αγγλία, την κοιτίδα του ελεύθερου ανταγωνισμού -, σύμφωνα με το οποίο δεν υπάρχει εκεί εργοστάσιο όπου η εργάσιμη ημέρα να μην καθορίζεται αυστηρά από το Κράτος και να μην επιβλέπεται από επόπτες εργασίας; 
Και που αποδεικνύει μάλιστα ότι, όχι μόνον ανθίζουν οι διάφοροι βιομηχανικοί κλάδοι ενώ μειώνονται οι ώρες εργασίας, αλλά και ότι ο ατομικός εργάτης παράγει περισσότερο ενώ δουλεύει λιγότερες ώρες απ’ ό, τι παλιότερα;

Αλοίμονο, δεν μπορούμε ν’ αρνηθούμε ότι είναι απόλυτα δικιολογημένο το πικρό ειρωνικό ύφος, που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας εναντίον των κατεστημένων γερμανών οικονομολόγων. 
Όλοι τους, άλλος περισσότερο κι άλλος λιγότερο, ανήκουν στους «χυδαίους οικονομολόγους» που ξεπούλησαν την επιστήμη τους για να κερδίσουν κάποια εφήμερη δόξα και που αρνούνται τις μεγάλες κλασικές παρακαταθήκες της. 
Μιλούν για «αρμονία» και ξεπέφτουν στις ευτελέστερες αντιφάσεις.

(Φρίντριχ Ένγκελς, «σύνοψη του ¨κεφαλαίου¨», Αθήνα 2009, εκδ Αλήστου Μνήμης, σελ 15, 17-18)

Οι γερμανοί θεωρητικοί άξιζαν σε μεγάλο βαθμό αυτό που τους συμβαίνει τώρα: νάτοι που γκρεμίζονται απ’ τα ύψη του Ουρανού τους, και οι ακαλλιέργητοι θεολόγοι κι οι ηλίθιοι αρχοντοχωριάτες τους μεταχειρίζονται σαν κυνηγετικά σκυλιά, τους τραβάνε απ’ τ’ αυτί για να ξαναμπούν στο σωστό δρόμο. Θα τους κάνει μεγάλο καλό αυτή η πτώση αν τους θεραπεύσει απ’ την αλαζονεία τους. 
Απ’ αυτούς μονάχα εξαρτάται αν θα αντλήσουν τώρα διδάγματα απ’ την ατυχία τους, αν θα καταλάβουν ότι βρέθηκαν παρατημένοι απ’ όλους μέσα στη σκοτεινή μοναξιά των κορυφών  και πως δε θα’ ναι ασφαλείς παρά μόνο μέσα στους κόλπους του λαού. 
Ποιός θα κερδίσει το λαό; 
Εμείς ή εσείς; 
Να τι φωνάζουν στους φιλοσόφους αυτοί οι άθλιοι ευνούχοι. Αίσχος για μια τέτοια συμπεριφορά! 
Αλλά δόξα και τιμή στους ανθρώπους που υποστηρίζουν τώρα νικηφόρα την υπόθεση της ανθρωπότητας! [...] λοιπόν, θάρρος! Θέλω να σπάσω τις αλυσίδες σας, ω εσείς Γερμανοί που θέλετε να γίνετε Έλληνες, εγώ ο Σκύθης!

(Μιχαήλ Μπακούνιν, «η αντίδραση στη γερμανία», Αθήνα 1987, εκδ Ελεύθερος Τύπος, σελ 44)


Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Πότε θα αντιδράσουμε στο μέγιστο σκάνδαλο που λέγεται απαξίωση της ζωής


   


Μέσα στις δραματικές συνθήκες που έχει φτάσει να ζει η ανθρωπότητα και οι οποίες κάθε μέρα μεταβάλλονται ραγδαία προς το χειρότερο, ένα πράγμα προβάλει πλέον ολοφάνερα: αυτό που ζούμε είναι ένα τεράστιο σκάνδαλο, είναι το μέγιστο σκάνδαλο που λέγεται απαξίωση της ζωής. Οτιδήποτε συμβαίνει μέσα στο τρέχον σύστημα φωνάζει απροκάλυπτα ότι η ζωή δεν έχει καμιά αξία και αυτό το μήνυμα μας σερβίρεται ωμά και κατάμουτρα κάθε μέρα.

Αυτοί που δόλια βρέθηκαν σε θέση ελέγχου των κοινωνιών και της ανθρωπότητας και ο μηχανισμός εξουσίας τους ενδιαφέρονται αποκλειστικά για την διατήρηση του στάτους κβο των προνομίων που βίαια υφάρπαξαν. Ειδικότερα στην τρέχουσα συγκυρία αυτό γίνεται με κάθε τρόπο που υπάρχει στην διάθεσή τους και με την απροκάλυπτη εχθρότητα και καταπίεση ενάντια στη ζωή, ανθρώπινη και μη ανθρώπινη.
Όλα τα επιμέρους σκάνδαλα που ξεσπούν ασταμάτητα και χωρίς τελειωμό σε κάθε πτυχή της ζωής μας προέρχονται από αυτό το βασικό σκάνδαλο της απαξίωσης της ζωής. Και φυσικά όλα τα σκάνδαλα είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να ενισχύουν συνεχώς αυτό το μέγιστο σκάνδαλο που θέλει την ζωή χωρίς αξία ενώ στην θέση της να προτάσσονται ως αξία τα αντιδραστικά δόγματα αυτού του συστήματος.

Έτσι για παράδειγμα η ανθρωπότητα ωθείται στο αρρωστημένο σκεπτικό που θέλει το ψευδο-χρέος, την «οικονομία», τις τράπεζες, κλπ να είναι πιο σημαντικά από την ζωή των ανθρώπων με τον ίδιο τρόπο που οι άνθρωποι έχουν ωθηθεί να πιστεύουν ότι το μοντέλο τροφής που τους έχει επιβληθεί είναι πιο σημαντικό από την ζωή των μη ανθρώπινων ζώων.

Εξ ου και η μετάβαση σε μια απόλυτα ανώμαλη, ανεξέλεγκτη και εχθρική διατροφική δυστοπία που συνεχίζεται ακάθεκτη. Η τροφή έχει πλέον φτάσει στον οργουελικό αντίποδα του να είναι μη τροφή. Είναι κάτι εντελώς ξένο και απομακρύνεται συνεχώς από αυτό που είναι συμβατό με την ανθρώπινη πεπτική ανατομία, με τις θεμελιώδεις αξίες και την ηθική αλλά και τους νόμους του οικοσυστήματος. Πρόκειται για έναν χώρο απέραντα βρώμικο όπου η μια ανωμαλία διαδέχεται την άλλη και το ένα σκάνδαλο το άλλο, με τελευταίο αυτό με το κρέας αλόγου. 
Τα πάντα επιβάλλονται από τα πάνω, από ένα σύστημα αντιδραστικό που προς στιγμήν φαίνεται να παίζει στο γήπεδό του και να μας επιβάλει ότι θέλει. Και αν ο χώρος της πολιτικής είναι μια φορά βρώμικος, ο χώρος της διατροφής είναι πολλές φορές περισσότερο. Το διατροφικό πεδίο μακριά από τον κοινωνικό έλεγχο βουλιάζει ασταμάτητα στον δυσώδη βούρκο του ολοκληρωτισμού όπως άλλωστε βουλιάζει και κάθε άλλη πτυχή της ζωής μας για την οποία μας αφαιρέθηκε η δυνατότητα να έχουμε λόγο. Έτσι τα μεταλλαγμένα είναι παντού σε μια Ευρώπη που οι πολίτες είναι σαφώς ενάντια τους ενώ ο διατροφικός κώδικαςύπουλα προωθείται για να μας αφαιρέσει και το τελευταίο δικαίωμα στην πραγματική τροφή.

Σε αυτή την καταστροφική πορεία δίνουν το παλμό και την καθοδηγούν τα λεγόμενα ζωικά «προϊόντα» αφού αυτά μπορεί να παρουσιάζονται ως η κάλυψη της ανάγκης της τροφής αλλά στην πραγματικότητα σημαίνουν ένα και μόνο πράγμα: 
την απαξίωση της ζωής των μη ανθρώπινων ζώων (και κατ’ επέκταση και του ανθρώπου). 
Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με την ρίζα του σκανδάλου και την πρωτογενή παραγωγή της αντίληψης που απαξιώνει την ζωή. 
Εν συνεχεία μέσα από τον σκόπιμο κορεσμό της κοινωνίας με ζωικά «προϊόντα», με το να βρίσκονται παντού και με το να έχουν επιβληθεί ως «αναγκαία» και «απαραίτητα», λειτουργούν ως το ζωντανό παράδειγμα της απαξίωσης της ζωής που διαβρώνει και αλώνει την συλλογική συνείδηση. 
Και τελικά καταλήγει να επιτρέπει την ίδια απαξίωση και καταπίεση και για την ζωή των ανθρώπων.
 Αλλά όσο η πηγή των σκανδάλων (η απαξίωση της ζωής που πρωτογενώς εισβάλει στην κοινωνία ως τροφή μέσα από την καταπίεση των ζώων) θα αφήνεται αδιαμφισβήτητη και στο απυρόβλητο, θα παράγει συνεχώς απαξίωση και αλλεπάλληλα σκάνδαλα. Και το ερώτημα είναι πότε ο καταναλωτής θα πάρει ανάποδες ώστε τελικά να καταρρεύσει η πίστη του σε αυτό το σύστημα.
Η «αγορά» των ζωικών όσο κραταιά και να δείχνει σήμερα και όσο και αν οι προβλέψεις της μιλούν για διπλασιασμό της «παραγωγής» μέχρι το 2020, είναι μια εύθραυστη αγορά που εύκολα θα μπορούσε να καταρρεύσει και να τιναχτεί στο αέρα. Η αγορά αυτή εξαρτάται από μια σειρά σκόπιμα ευνοϊκούς παράγοντες σήμερα, (όλους καλυπτόμενους με χρήματα του καταναλωτή όπως επιδοτήσεις, διαφήμιση, εκπαίδευση στρατιών «ειδικών» της εκμετάλλευσης ζώων με σκοπό την παραπληροφόρηση και την συμμετοχή του καταναλωτή σε αυτό το σύστημα, κλπ) αλλά τελικά εξαρτάται κυρίως από τον αβέβαιο και απρόβλεπτο ανθρώπινο παράγοντα που είναι ήδη αρκετά δυσαρεστημένος.

Έτσι σε ανύποπτο χρόνο η περίοδος του εφησυχασμένου καταναλωτή μπορεί να λήξει και μεθαύριο τα γούστα μπορεί να αλλάξουν και αυτός να αποσύρει την συναίνεσή του από αυτή την αγορά. 
Γιατί ο «πελάτης» της συγκεκριμένης «αγοράς» δεν είναι δεδομένος και δεν θα είναι πάντα πειθήνιος και ευκολόπιστος. 
Η τάση έχει ήδη αρχίσει να διαγράφεται και πολλοί, παρασυρόμενοι από τα σκάνδαλα και τον εμπαιγμό αλλά κυρίως από την ανάγκη να προστατέψουν την υγεία τους και την ζωή τους, αποσύρουν την στήριξη τους από αυτή την αγορά. 
Ο γίγαντας ξυπνάει και οι στατιστικές λένε ότι στις ΗΠΑ το 12,5% έχει πλέον μπει σε μια φυτική διατροφή.
Μέσα στο νέο σκηνικό που διαμορφώνεται αλλά και απέναντι στο υπάρχον σκηνικό που έχει ισοπεδώσει την αξία της ζωής, η vegan προσέγγιση και προοπτική είναι η μόνη φωνή πραγματικής αντίθεσης και η μόνη που αποκαθιστά στη πράξη την αξία της ζωής. 
Είναι η θρυαλλίδα που δημιουργεί σταδιακά την κρίσιμη μάζα η οποία θα τερματίσει το μέγιστο σκάνδαλο της απαξίωσης της ζωής και θα μας πάει στο επόμενο κεφάλαιο της ανθρώπινης εξέλιξης.

Η μεγαλύτερη απειλή για το σύστημα και τις «αγορές» του (με προεξάρχουσα αυτήν των «ζωικών προϊόντων») είναι η σύνδεση των αισθανόμενων εκ των οποίων ο ένας (άνθρωπος) τεχνητά στρέφεται εναντίον του άλλου (ζώα) και ο veganism αντιπροσωπεύει αυτή την σύνδεση και την επανασύνδεση. 
Μας ξεκαθαρίζει ότι αυτό που το σύστημα της καταπίεσης παρουσιάζει ως «αγορά», δεν είναι αγορά και ούτε πρόκειται για «πελάτες» ή «καταναλωτές». 
Μας δείχνει ότι σκόπιμα οι έννοιες συγχέονται αφού πρόκειται για ένα δουλεμπόριο στο οποίο οι «καταναλωτές» μετατρέπονται σε πιόνια που αποδέχονται τα προϊόντα εγκλήματος και της λεηλασίας της ζωής των μη ανθρώπινων ζώων μέσα σε ένα σκηνικό όπου η εκμετάλλευση ντύνεται ως αγορά και η καταπίεση μεταμφιέζεται ως κατανάλωση.

Το σύστημα βρίσκεται σε θέση αμυνόμενου και σε μια συνεχή μάχη ενάντια στην ευαισθητοποίηση, στην συνειδητοποίηση και στην επίγνωση που καραδοκούν στο μυαλό και στην καρδιά του καταναλωτή. Όμως τι να πρωτοκρύψει και τι να δικαιολογήσει, και για πόσο ακόμη;

Όταν υπάρξει συνείδηση του τι κάνουν οι άνθρωποι στην αισθανόμενη ζωή, τότε το παιχνίδι για την αγορά ζωικών θα έχει χαθεί. 
Ο μέχρι χθες πειθήνιος πελάτης είναι πλέον σε θέση να διαλευκάνει το άδικο και μακάβριο έγκλημα και να δει την πλήρη εικόνα. 
Ξαφνικά όλα τα διάσπαρτα, πολλαπλά, αποσπασματικά κομμάτια που υπάρχουν στα ράφια αυτής της «αγοράς» επανασυνδέονται στο ον από το οποίο προήλθαν: 
το γάλα, το κρέας, το καλλυντικό, το ρούχο, το παπούτσι και τόσα άλλα «προϊόντα», από λείψανα μιας ζωής που απαξιώθηκε συντίθενται πλέον συμβολικά και ξαναδημιουργούν την ζωή που άδικα χάθηκε σε ένα άλλο επίπεδο.
Είναι το βαθύτερο επίπεδο όπου όλη η σκευωρία της απαξίωσης της ζωής και του πως αυτή περνούσε από την εκμηδένιση της ζωής των μη ανθρώπινων ζώων έρχεται στο προσκήνιο. 
Και τότε ο καταναλωτής κατανοεί ότι πάνω απ’ όλα και ο ίδιος είναι φορέας αισθανόμενης ζωής. 
Είναι η στιγμή της βαθιάς κατανόησης ότι ο σεβασμός της ίδιας μας της ζωής περνάει από τον σεβασμό της ζωής των άλλων αισθανόμενων. 
Και τότε επιτακτικά διαισθάνεται το χρέος να υπερασπίσει την αξία της ζωής, κάθε ζωής, με το να βγει για πάντα από αυτή την «αγορά».


Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Γερμανικό περιοδικό: Ο Σόρος χρηματοδότησε το ταξίδι Τσίπρα στις ΗΠΑ!


Για οικονομική σχέση του Τζορτζ Σόρος με τον ΣΥΡΙΖΑ κάνει ανοικτά λόγο το γερμανικό οικονομικό περιοδικό Wirtschaftswoche, σε ένα  αφιέρωμα, που υπογράφουν οι Φλόριαν Ζέρφαμπ, Αντζελα Χένερσντορφ και Ντίτερ Σνάας.

Συγκεκριμένα, το περιοδικό μιλά ανοιχτά για οικονομική σχέση του Αμερικανού μεγαλοεπενδυτή με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, 
γίνεται λόγος για χρηματοδότηση του ταξιδιού του Αλέξη Τσίπρα στις ΗΠΑ και αφήνεται να εννοηθεί ότι ο Σόρος χρησιμοποιεί τον ΣΥΡΙΖΑ για να μπει στο μάτι της Γερμανίας.

Γράφει το γερμανικό περιοδικό: 
«Ένας άλλος θεωρητικός του ΙΝΕΤ (σ.σ. think tank του Σόρος), ο Τόμας Φέργκιουσον από το πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης, συμμετείχε σε πάνελ στη Νέα Υόρκη με εκπροσώπους του ελληνικού αριστερού κόμματος ΣΥΡΙΖΑ, καθώς είχε προσκληθεί σε συζήτηση στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Κολούμπια.

Ο πρόεδρος του κόμματος Αλέξης Τσίπρας ανέπτυξε εκεί, σε μία κατάμεστη αίθουσα, την άποψή του για τους τσιγκούνηδες Γερμανούς, εξόρκισε τον φόβο για έναν νέο Αδόλφο Χίτλερ και τον νέο φασισμό στην Ευρώπη. Μαζί του είχε τους οικονομικούς του συμβούλους Γιάννη Μηλιό και Ρένα Δούρου, βουλευτή του αριστερού κόμματος στο ελληνικό Κοινοβούλιο.

Την εμφάνισή τους συγχρηματοδότησε το think tank του Σόρος, το ΙΝΕΤ. 
Γιατί άραγε ο Σόρος γίνεται σπόνσορας ενός αντικαπιταλιστή δημαγωγού όπως ο Τσίπρας που επιτίθεται στη Γερμανία; Μήπως συμμερίζεται τις θέσεις του; 
Συνάδελφοί του από τη Wall Street μιλούν γι' αυτό μόνο συγκαλυμμένα. Φαίνεται ότι είναι πολύ μεγάλος ο φόβος για την επιρροή του Σόρος. 
Ωστόσο σε συνομιλία με κάποιον μάνατζερ συχνά ακούγεται η φράση "ο Σόρος θέλει να εκδικηθεί τη Γερμανία"».