Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

ΤΣΙΠΡΑΣ: ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΘΑ ΠΑΜΕ (BINTEO)

... ΚΑΙ ΕΝΩ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ 

και ενώ κάποιοι ιεράρχες μας επιδιώκουν σύγκλιση ή διάλογο ή ... ..........


Μετά την ίδια δήλωση - ομολογία των κ. Διαματοπούλου και κ. Μητσοτάκη των γνωστών λεσχών, 

Τώρα και ο κ. Τσίπρας δίνει δημόσια δήλωση.  


Ευλόγως γεννάται το ερώτημα:  Είναι προϋπόθεση αυτήν η ομολογία για κάποιο αξίωμα; 

Έτερον ερώτημα: Κάποιοι εκπρόσωποι της εκκλησίας, (ευτυχώς όχι όλοι), ιεράρχες και θεολόγοι, ορθόδοξοι κατ' όνομα, που στηρίζουν τέτοιες πρωτοβουλίες, πως αισθάνονται μετά από τέτοιες δηλώσεις;  
Είναι ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματα του διαλόγου ο οποίος ολοκληρώθηκε εν μέσω των φοβερότερων δηλώσεων κατά της ορθοδοξίας, της εκκλησίας, της ιεροσύνης και κυρίως της εμμονής στην άρνηση για τον Ιησού Χριστό μας; 

Που πάτε; Που μας πηγαίνετε; 
Ποιμενάρχες, που οδηγείτε το ποίμνιο; 
Που οδηγείστε εσείς; 

Ως ποίμνιο όχι όμως άλογο αλλά έλλογο... 
Πως αισθανόμαστε όλοι εμείς (η εκκλησία ως το σώμα του Χριστού) βλέποντας ιεράρχες να μας αντιπροσωπεύουν και να μιλούν εξ ονόματος μας σε τέτοιους διαλόγους 
ή έτερους οικουμενιστικούς του ίδιου περιεχομένου και σκοπού, 
δλδ αυτήν και μόνον αυτήν την άρνηση 
προκειμένου οι μισθωτοί* ποιμένες να ανέλθουν στην καριέρα τους; 
*οι κατ' επάγγελμα ποιμένες (κοινώς καριερίστες)  και όχι λειτουργοί

Τι μπορούμε να σκεφτούμε όταν υφίσταται 
όχι μόνο διάλογος με τον διάβολο αλλά και πρόθεση να ταχθούμε με τον εχθρό μας 
και απέναντι στον Χριστό;  

Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη  "οι ποιμένες οι καλοί"! 

Ας αφυπνιστούμε και εμείς να τους αναγνωρίσουμε, να τους ξεχωρίσουμε και να ακούσουμε τη φωνή τους !

Ιωάννης : 10
11 Εγώ είμαι ο ποιμένας ο καλός· ο ποιμένας ο καλός την ψυχή του βάζει για χάρη των προβάτων.

12 Αλλά, ο μισθωτός, και ο οποίος δεν είναι ποιμένας, του οποίου τα πρόβατα δεν είναι δικά του, βλέπει τον λύκο να έρχεται, και αφήνει τα πρόβατα, και φεύγει· και ο λύκος τα αρπάζει, και σκορπίζει τα πρόβατα.

13 Και ο μισθωτός φεύγει, επειδή είναι μισθωτός, και δεν τον μέλει για τα πρόβατα.

14 Εγώ είμαι ο ποιμένας ο καλός, και γνωρίζω τα δικά μου, και γνωρίζομαι από τα δικά μου,

15 καθώς ο Πατέρας γνωρίζει εμένα, και εγώ γνωρίζω τον Πατέρα· και την ψυχή μου βάζω για χάρη των προβάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου