Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Τερατώδες: Φτιάχνουν “Ά-φυλα” παιδιά!

Εδώ δεν υπάρχουν φύλα... Είμαστε όλοι ίσοι

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ»
Τὸ κατωτέρω δημοσίευμα ἀφορᾶ σὲ ἕνα μικρὸ δεῖγμα. Ἐν τούτοις γίνεται φανερὴ ἡ «τάση» ποὺ διαμορφώνεται ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ καὶ σταθερὰ γιὰ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ τῶν “ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ” καὶ κατεδάφιση ἀκόμη καὶ τῶν «ΦΥΣΙΚΩΝ ΣΤΑΘΕΡΩΝ». 

Εἶναι ὀλοφάνερη ἀπὸ τὸ δημοσίευμα ἡ τερατώδης προσπάθεια ἐξαλείψεως τῆς διαφορᾶς τῶν φύλων, γιὰ νὰ δικαιολογηθεῖ ὑποσυνείδητα ἡ ὁμοφυλοφιλία.
. Ἀξιοσημείωτο ἐν τούτοις δὲν τυγχάνει μόνο αὐτὸ καθαυτὸ τὸ θέμα τῆς καταπολεμήσεως τῶν φύλων καὶ τῆς διαστρεβλώσεως τῆς φυσικῆς (τοὐλάχιστον) Τάξεως ἐν ὀνόματι τῆς διεστραμμένης ἀντιλήψεως, ὅσο τὸ γεγονὸς ὅτι καὶ μέσα στὴν Ἐκκλησία παρατηροῦνται ΑΝΑΛΟΓΑ φαινόμενα, 
διόλου δειλά, ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ τῶν ΠΑΡΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ὅπως πολλάκις ἔχει ἐπισημανθεῖ ἀπὸ τὸ παρὸν Ἱστολόγιο ἀλλὰ καὶ ἀπὸ πολλὲς ἄλλες φωνές. 
Εἶναι τόση ἡ σφοδρότητα τῶν ΝΕΟΚΟΠΩΝ θεολόγων καὶ ἐν γένει “ἐκκλησιαστικῶν” 
ποὺ ἔχουν φθάσει στὸ σημεῖο νὰ γράφουν ὅτι «τὸ γεγονὸς Χριστὸς χρειάζεται ἐπαναπροσδιορισμό»! Μὴ χειρότερα!
Μίσος κατὰ τῶν φύλων:
Σουηδικὸς Παιδικὸς Σταθμὸς προωθεῖ τὸ “ἄ-φυλο” παιδαγωγικὸ πρόγραμμα καὶ
ἀπαγορεύει τὶς λέξεις «τὸν» καὶ «τήν».
. Ὁ χρηματοδοτούμενος ἀπὸ τὸ κράτος Παιδικὸς Σταθμὸς πολεμάει τὰ...
‘στερεότυπα’, ἀπαγορεύει τὰ παρωχημένα καὶ ὁμοφοβικὰ παραμύθια τύπου ‘Σταχτοπούτα’ καὶ ‘Χιονάτη’ καὶ διαβάζει “πολιτικά ὀρθὰ” παραμύθια μὲ ὁμοφυλόφιλους γονεῖς.
. ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ, 27 Ἰουνίου 2011 – Σύμφωνα μὲ τὸ ἐθνικὸ σχολικὸ πρόγραμμα ποὺ ἀποσκοπεῖ στὴν καταπολέμηση τῶν «στερεοτύπων» τῶν ρόλων τῶν δύο φύλων, ἕνας παιδικὸς σταθμὸς στὴν περιοχὴ Sodermalm τῆς Στοκχόλμης, ἔχει ἐνσωματώσει ἕνα «ἄ-φυλο» παιδαγωγικὸ πρόγραμμα, τὸ ὁποῖο ἐξαλείφει κάθε ἀναφορὰ στὸ φύλο ἐντελῶς.
Τὸ προσωπικὸ τοῦ προσχολικοῦ σταθμοῦ “ Egalia” ἀποφεύγει νὰ χρησιμοποιεῖ λέξεις ὅπως «τὸν» ἢ «τὴν» καὶ ἀντὶ γιὰ αὐτὸ ἀποκαλεῖ τὰ 30 περίπου ἀγόρια καὶ κορίτσια, ἡλικίας 1 ἕως 6 ἐτῶν, ὡς “ φίλοι” (στὰ ἀγγλικὰ τὸ friend εἶναι ἄφυλο).
 (Σχ. Κ.Ο.: Τὸ ὄνομα “ Egalia” εἶναι ‘ἐμπνευσμένο’ ἀπὸ τὸ βιβλίο «Egalia’s daughters: a satire of the sexes», τῆς Σουηδέζας φεμινίστριας καὶ ὑπερμάχου τοῦ λεσβιακοῦ κινήματος Gerd Brantenberg, ἡ ὁποία στὸ βιβλίο της γελοιοποιεῖ τοὺς ἄνδρες ὡς ἀνώμαλα ὄντα καὶ ἐξυψώνει τὶς γυναῖκες, οἱ ὁποῖες κυριαρχοῦν).
. “Ἡ κοινωνία περιμένει τὰ κορίτσια νὰ εἶναι θηλυκά, ὡραῖα καὶ ὄμορφα, καὶ τὰ ἀγόρια νὰ εἶναι ἀνδροπρεπῆ, τραχιὰ καὶ ἐξωστρεφῆ”, λέει ἡ 31χρονη Jenny Johnsson, δασκάλα στὸ χρηματοδοτούμενο ἀπὸ τοὺς Σουηδοὺς φορολογουμένους σχολεῖο, στὴν Daily Mail. 
“Τὸ Egalia τοὺς δίνει μία φανταστικὴ εὐκαιρία νὰ εἶναι ὅποιοι θέλουν νὰ εἶναι”.
Ἡ διευθύντρια Lotta Rajalin εἶπε στὸ AP ὅτι τὸ σχολεῖο ἔχει προσλάβει μία «παιδαγωγὸ τῶν φύλων» γιὰ νὰ βοηθήσει τὸ προσωπικὸ νὰ ἀφαιρέσει τὶς ἀναφορὲς σὲ ἀρσενικὸ καὶ θηλυκὸ ἀπὸ τὴν γλώσσα καὶ τὴν συμπεριφορά, φτάνοντας στὸ σημεῖο νὰ βεβαιωθεῖ ὅτι τὰ παιχνίδια Lego καὶ ἄλλα παιχνίδια γιὰ ἀγόρια βρίσκονται δίπλα στὰ κουζινικὰ καὶ τὰ παιχνίδια γιὰ κορίτσια, ὥστε νὰ ἀποφευχθεῖ νὰ δοθεῖ προτίμηση στοὺς ρόλους κάποιου φύλου.
. Οἱ σουηδικὲς ἀντωνυμίες «Han» καὶ «Hon» (αὐτὸς καὶ αὐτή), γιὰ παράδειγμα, ἔχουν ἀντικατασταθεῖ στὸ σχολεῖο ἀπὸ τὸ οὐδέτερο “hen”, μία κατασκευασμένη λέξη ποὺ δὲν ὑπάρχει στὰ σουηδικά, ἀλλὰ ἡ ὁποία χρησιμοποιεῖται εὐρέως ἀπὸ τὶς φεμινίστριες καὶ τοὺς ὁμοφυλοφίλους. 
«Χρησιμοποιοῦμε τὴν λέξη ‘Hen’, γιὰ παράδειγμα, ὅταν ἕνας γιατρός, ἢ ἕνας ἀστυνομικός, 
ἢ ἕνας ἠλεκτρολόγος ἢ ἕνας ὑδραυλικὸς ἢ ὁποιοσδήποτε ἔρχεται στὸ νηπιαγωγεῖο», δήλωσε ἡ Rajalin.
“Δὲν ξέρουμε ἂν εἶναι ἕνα αὐτὸς ἢ αὐτή, γι’ αὐτὸ ἀκριβῶς λέμε: «
(τὸ) ‘Hen’ ἔρχεται στὶς 2 μ.μ.». 
Στὴν συνέχεια, τὰ παιδιὰ μποροῦν νὰ φανταστοῦν ὅτι εἶναι ἢ ἄντρας ἢ μία γυναίκα. Αὐτὸ διευρύνει τὴν ἄποψή τους”. 
[ΣΧΟΛΙΟ «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡ.»: Αὐτὰ εἶναι τὰ ἀνοιχτὰ μυαλά, μὲ τὶς διευρύνσεις καὶ τὸ ὅραμα τοῦ ἀνοιχτοῦ μέλλοντος, τὸ ὁποῖο ἀνοιχτὸ μέλλον τὸ ἐξυμνοῦν καί τινες ἐκκλησιαστικοὶ ἀνοιχτόμυαλοι]!
. Ἐπίσης, δὲν ὑπάρχουν ‘παραδοσιακὰ’ παιδικὰ βιβλία, ὅπως ἡ Χιονάτη, Σταχτοπούτα ἢ τὰ κλασικὰ παραμύθια, εἶπε ἡ Rajalin. 
Ἀντίθετα, τὰ ράφια μας ἔχουν βιβλία ποὺ ἀσχολοῦνται μὲ ὁμοφυλόφιλα ζευγάρια, μόνους γονεῖς, υἱοθετημένα παιδιά, καὶ πραγματεῖες γιὰ “ νέους τρόπους παιχνιδιοῦ”.
. “Ἕνα συγκεκριμένο παράδειγμα θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι ὅταν τὰ παιδιὰ παίζουν τὴν οἰκογένεια καὶ τὸν ρόλο τῆς μητέρας τὸν ἔχει πάρει ἤδη κάποιο παιδὶ καὶ ἀρχίζουν νὰ καυγαδίζουν”, εἶπε ἡ Rajalin.
 “Τότε προτείνουμε νὰ ὑπάρχουν δύο μητέρες ἢ τρεῖς μαμάδες καὶ οὕτω καθ᾽ ἑξῆς”.
. Δὲν στηρίζουν, ὡστόσο, ὅλοι οἱ Σουηδοὶ γονεῖς τὸ πρόγραμμα τῆς χώρας τους γιὰ τὴν ἐξάλειψη τῶν ρόλων τῶν δύο φύλων.
 “Οἱ διαφορετικοὶ ρόλοι τῶν δύο φύλων δὲν εἶναι προβληματικοὶ γιὰ ὅσο διάστημα εἶναι ἰσάξιοι», λέει ἡ Tanja Bergkvist στὸ AP, καταγγέλλοντας αὐτὸ ποὺ ὀνομάζεται 
«τρέλα τοῦ φύλου» στὴν Σουηδία.
. Ἡ Bergkvist παρατήρησε ὅτι αὐτοὶ ποὺ προωθοῦν τὴν ἰσότητα μεταξὺ τῶν φύλων μέσῳ τῆς κατανομῆς τῶν ρόλων τῶν δύο φύλων», λένε ὅτι ὑπάρχει μία ἱεραρχία ὅπου σὲ ὅ, τι κάνουν τὰ ἀγόρια δίνεται μεγαλύτερη ἀξία, ἀλλὰ ἀναρωτιέμαι ποιὸς ἀποφασίζει ὅτι ἔχει μεγαλύτερη ἀξία. 
Γιατί ὑπάρχει μεγαλύτερη ἀξία στὸ νὰ παίζεις μὲ αὐτοκίνητα; “
. Ἡ Bergkvist, ἡ ὁποία εἶναι ἐπικριτικὴ στὴν προώθηση ἀπὸ τὸ κράτος μιᾶς ‘οὐδέτερης’ δομῆς σὲ σχολεῖα καὶ πανεπιστήμια ποὺ βασίζεται σὲ μελέτες τῶν δύο φύλων, ἐπισημαίνει στὸ ἱστολόγιό της ὡς παράδειγμα τῆς «τρέλας τοῦ φύλου» στὴν χώρα της,
ὅτι τὸ χρηματοδοτούμενο ἀπὸ τὸ κράτος Σουηδικὸ Ἐπιστημονικὸ Συμβούλιο εἶναι χορηγὸς 80.000 δολαρίων μιᾶς μεταπτυχιακῆς ὑποτροφίας ποὺ ἀφορᾶ σὲ ἔρευνα στὸν τομέα “ τῆς τρομπέτας, ὡς σύμβολο τῆς ἰσότητας τῶν φύλων”.
 http://christianvivliografia.wordpress.com/2011/07/02/%CF%86%CF%84%CE%B9%CE%AC%CF%87%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%E1%BC%84-%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC/
 «ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ»,
 ἀπὸ http://www.lifesitenews.com/
***
Ἐδῶ δὲν ὑπάρχουν φύλα... Εἴμαστε ὅλοι ἴσοι
- Παιδικὸς σταθμὸς στὴ Σουηδία καταργεῖ τὶς λέξεις «αὐτὸς» καὶ «αὐτὴ»
Στὸν πρότυπο παιδικὸ σταθμὸ ἀποφεύγονται ὅσα κλασσικὰ παραμύθια ἀναπαράγουν στερεότυπα γιὰ τὰφύλα, ὅπως ἡ Χιονάτη καὶ ἡ Σταχτοπούτα

Σὲ μία προσπάθεια νὰ ἐξαλείψει στερεότυπα καὶ διακρίσεις ἀνάμεσα στὰ δύο φύλα, ἕνας δημόσιος παιδικὸς σταθμὸς στὴ Στοκχόλμη ἀποφάσισε νὰ μὴν χρησιμοποιεῖ στὸ λεξιλόγιό του λέξεις ὅπως ἀγόρι καὶ κορίτσι καὶ νὰ ἀποφεύγει νὰ ἀναφέρεται στὰ παιδιὰ ὡς «αὐτὸς» ἢ «αὐτή», προτιμώντας νὰ τὰ ἀποκαλεῖ «φίλους».

Τὸ προσωπικό του σταθμοῦ χρησιμοποιεῖ οὐδέτερες ἐκφράσεις οἱ ὁποῖες κάποιες φορὲς δὲν ὑπάρχουν καν στὸ ἐπίσημο λεξιλόγιο τῆς Σουηδικῆς γλώσσας, ἀκολουθώντας συμβουλὲς ἀπὸ εἰδικοὺς παιδαγωγοὺς ποὺ ἔχουν προσληφθεῖ στὸ συγκεκριμένο σταθμό.

Κάποιες φορὲς τὰ παιδιὰ ἀκοῦνε παραμύθια στὰ ὁποῖα ὑπάρχουν καὶ ρόλοι μὲ γκέι καὶ λεσβίες ἐνῶἀποφεύγονται ὅσα κλασσικὰ παραμύθια ἀναπαράγουν στερεότυπα γιὰ τὰ φύλα, ὅπως ἡ Χιονάτη καὶ ἡΣταχτοπούτα.
«Ἡ κοινωνία ἀπαιτεῖ ἀπὸ τὰ κορίτσια νὰ ἀνταποκρίνονται σὲ συγκεκριμένα πρότυπα, νὰ εἶναι εὐγενικὰ καὶ ὄμορφα, ἐνῶ γιὰ τὰ ἀγόρια νὰ εἶναι ἀρρενωπά, σκληρὰ καὶ ἐξωστρεφῆ», 
λέει ἕνας δάσκαλος τοῦ σταθμοῦ. 
«Τὸ σχολεῖο μας τοὺς δίνει μία φανταστικὴ εὐκαιρία νὰ εἶναι ὁ, τί ἀκριβῶς θέλουν νὰ εἶναι», προσθέτει.
Σύμφωνα μὲ ἔκθεση ἀπὸ τὸ Παγκόσμιο Οἰκονομικὸ Φόρουμ τὸ 2010, ἡ Σουηδία καὶ ἄλλες τρεῖς χῶρες τοῦεὐρωπαϊκοῦ βορρᾶ ἡγοῦνται παγκοσμίως σὲ θέματα ποὺ ἔχουν νὰ κάνουν μὲ τὴν ἰσότητα τῶν φύλων.
ἩΣουηδία θεωρεῖται ἐπίσης πρωτοπόρος σὲ ὅτι ἀφορᾶ τὴ νομιμοποίηση γιὰ τὶς γκέι καὶ λεσβιακὲς σχέσεις.
Ἂν καὶ ἡ πρακτική του συγκεκριμένου παιδικοῦ σταθμοῦ εἶχε γενικῶς θετικὴ ἀποδοχή, δὲν ἔλειψαν καὶἀντιδράσεις. Κάποιοι γονεῖς παραπονέθηκαν ὅτι αὐτὴ ἡ ἐμμονὴ μὲ τὴν ἰσότητα τῶν δύο φύλων, ἀρχίζει νὰξεφεύγει ἀπὸ τὰ ὅρια τῆς λογικῆς στὴ Σουηδία.
 http://www.tovima.gr/world/article/?aid=408357&h1=true

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου