Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΨΑΛΜΟΣ 12



































1Ες τ τέλος· ψαλμς τ Δαυΐδ.

2ΕΩΣ π
ότε, Κύριε, πιλήσ μου ες τέ
λος;
ως πότε ποστρέψεις τ πρόσωπόν σου π᾿ μο;
3ως τίνος θήσομαι βουλς ν ψυχ μου, 
δύνας ν καρδίᾳ μου μέρας κα νυκτός; 
ως πότε ψωθήσεται χθρός μου π᾿ μέ; 
4πίβλεψον, εσάκουσόν μου, 
Κύριε Θεός μου· φώτισον τος φθαλμούς μου, 
μήποτε πνώσω ες θάνατον, 
5μήποτε επ χθρός μου· 
σχυσα πρς ατόν· 
ο θλίβοντές με γαλλιάσονται, ἐὰν σαλευθ. 
6γ δ π τ λέει σου λπισα, 
γαλλιάσεται καρδία μου π τ σωτηρίῳ σου· 
σω τ Κυρίῳ τ εεργετήσαντί με 
κα ψαλ τ νόματι Κυρίου το Υψίστου.


Ψαλμος 12

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου