Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Σάββατο 9 Ιουλίου 2022

«Κηρύγματα κάτω από το βουνό» Άγιος Επίσκοπος Νικόλαος -

 

 
Θα υιοθετήσει κανείς την πίστη μου;  
Ή θα μείνω μόνος, μόνος με την πίστη μου;  
 
Άλλωστε, δεν φοβάμαι τέτοια μοναξιά - 
δεν φοβάμαι τη μοναξιά χωρίς ανθρώπους, 
 
τη μοναξιά χωρίς πίστη τη φοβάμαι, 
γιατί είναι η πιο άδεια και οδυνηρή μοναξιά που μπορεί να ταλαιπωρήσει τους μικρούς κατοίκους κάτω από το βουνό.



 Άγιος Επίσκοπος Νικόλαος -
 «Κηρύγματα κάτω από το βουνό»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου