Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

Ἡ ὑπεράσπιση τῆς ζωῆς τοῦ ἀγέννητου παιδιοῦ σκοταδιστικὸς μεσαίωνας ἢ ὕψιστη ἔκφραση πολιτισμοῦ καὶ ἀνθρωπισμοῦ;


Ἱερὰ Μητρόπολις Πειραιῶς, γραφεῖο ἐπὶ τῶν αἱρέσεων καὶ τῶν παραθρησκειῶν
Ὅταν σκοτώσεις ἕνα ζῶο (κακῶς ἂν τὸ κάνεις) πᾶς φυλακὴ καὶ πληρώνεις ὑπέρογκο πρόστιμο, ἐνῶ ἂν σκοτώσεις ἕνα παιδί, τὸ ὁποῖο δὲν εἶχε τὴν τύχη νὰ γεννηθεῖ, παίρνεις εὔσημα καὶ θεωρεῖσαι «ἀνθρωπιστής», «δημοκράτης» καὶ «ὑπερασπιστὴς τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων»! Αὐτὴ εἶναι ἡ τραγικὴ πραγματικότητα τῆς σύγχρονης κοινωνίας, ἡ ὁποία βιώνει προφανῶς τὴν χειρότερη πνευματικὴ καὶ ἠθικὴ κατάπτωση τῆς ἀνθρώπινης ἱστορίας, ὅπου ἡ ἀνθρώπινη ζωὴ κατάντησε ἀπίστευτα «φθηνή», τόσο φθηνή, ἡ ὁποία ὑστερεῖ σὲ σχέση μὲ τὴ ζωὴ τῶν ζώων!
Θέμα τῆς παρούσας ἀνακοίνωσής μας εἶναι ὁ, ἀκατανόητος ἀπὸ ὑγιεῖς νόες, θόρυβος γιὰ τὴνπρόσφατη καθιέρωση, ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας μας, «ΗΜΕΡΑΣ ΤΟΥ ΑΓΓΕΝΗΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» καὶ ἡ ὁποία θὰ «ἑορτάζεται», σύμφωνα μὲ τὴν ἀνακοίνωσή της, τὴν πρώτη Κυριακὴ μετὰ τὰ Χριστούγεννα. Ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία ἀντιμετωπίζοντας μὲ τρόμο, φρίκη καὶ...
δέος τὴν ἀνελέητη σφαγὴ χιλιάδων ἀθώων παιδιῶν στὶς μῆτρες τῶν «μανάδων» τους ἀπὸ δολοφονικὰ χέρια ἐπαγγελματιῶν μαιευτήρων, μὲ ἔξοδα τῶν (ἀδειανῶν) ἀσφαλιστικῶν ταμείων, θέσπισε νὰ θυμόμαστε μία μέρα τοῦ χρόνου αὐτὲς τὶς τραγικὲς ὑπάρξεις καὶ νὰ προβληματιζόμαστε γιὰ τὸ ἀνείπωτο αὐτὸ ἔγκλημα. 

Ἡ Ἐκκλησία μας ἀκόμη, θέσπισε αὐτὴ τὴν ἡμέρα μνήμης καὶ γιὰ ἕναν ἄλλο σοβαρότατο λόγο, νὰ μᾶς κρούσει τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου γιὰ τὸν διαφαινόμενο ἀφανισμὸ τοῦ Γένους μας, καθ’ ὅτι, ἀπὸ τὴ μία μεριὰ οἱ περισσότερες ἀπὸ 300.000 ἐκτρώσεις τὸ χρόνο καὶ ἡ δραματικὴ ἀποφυγὴ τῆς τεκνογονίας κατέστησαν τὴν πατρίδα μας «χώρα γερόντων», καὶ μάλιστα σὲ ἕνα τρομακτικὸ καὶ ἐπικίνδυνο γεωστρατηγικὸ σημεῖο τῆς γῆς. Ἐπίσημες στατιστικὲς βεβαιώνουν ὅτι οἱ θάνατοι ὑπερβαίνουν κατὰ πολὺ τὶς γεννήσεις. Ὁ πληθυσμὸς τῆς Ἑλλάδος μειώνεται καὶ γερνᾶ μὲ γοργοὺς ρυθμούς, μὲ ἀνυπολόγιστες συνέπειες γιὰ τὴν διαιώνιση τοῦ Ἔθνους μας, τὴν ἄμυνα τῆς χώρας, τὴν κοινωνικὴ ἀσφάλεια, τὴν ἀποτροπὴ ἐποικισμοῦ ἀπὸ ἀλλοεθνεῖς, κλπ.!

Γιὰ νὰ δείξουμε τὸ φοβερὸ μέγεθος τοῦ προβλήματος τῶν ἐκτρώσεων στὴν πατρίδα μας, μόνο ἐτοῦτο θὰ ἀναφέρουμε: ἀπὸ τὴν μεταπολίτευση καὶ δώθε, κατακρεουργήθηκαν καὶ πετάχτηκαν στοὺς ὑπονόμους, περισσότερα ἀπὸ 13.000.000 ἀγέννητα ἑλληνόπουλα! Μία Ἑλλάδα καὶ πλέον, ἀφανίστηκε μέσα σὲ 45 χρόνια! Τέτοια ἀνείπωτη τραγωδία, ἐν καιρῶ εἰρήνης, δὲν βίωσε ποτὲ στὸ μακραίωνο παρελθόν της ἡ Πατρίδα μας!

Αὐτὸ λοιπὸν τὸ ἐφιαλτικὸ σκηνικὸ ὤθησε τὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν καὶ Πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερώνυμο καὶ  τὰ μέλη τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας μας νὰ πάρουν τέτοια ἀπόφαση, πραγματικὰ ἱστορικῆς σημασίας, τοὺς ὁποίους συγχαίρουμε δημοσίως. Ἡ ἀνακοίνωσή της χαροποίησε τοὺς πιστούς, ὄχι ὅμως καὶ τοὺς ἀπίστους καὶ ἐκκλησιομάχους, οἱ ὁποῖοι «φρόντισαν» νὰ κάμουν βαρύγδουπα «διαβήματα» γιὰ τὴν «ὀπισθοδρομικότητα» αὐτή, ὅπως τὴν χαρακτήρισαν. Ἡ κριτικὴ καὶ ἡ ὅποια ἀντίδραση στὸν εἰδεχθῆ φόνο, στὴ κατακρεούργηση τοῦ ἀνυπεράσπιστου ἀγέννητου παιδιοῦ, χαρακτηρίστηκε ὡς «καταπάτηση τῶν δημοκρατικῶν κατακτήσεων», ὡς «καταστρατήγηση τῶν δικαιωμάτων τῶν γυναικῶν νὰ αὐτοδιαθέτουν τὸ σῶμα τους», ὡς «ἐπιστροφὴ στὴν ἀκροδεξιά», λὲς καὶ ἡ ὑπεράσπιση τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς  εἶναι «προνόμιο» πολιτικῆς ἐπιλογῆς!

Ἡ πρώτη καὶ ἄμεση ἀνακοίνωση μᾶς ἦρθε ἀπὸ τὸν πολιτικὸ σχηματισμὸ ΚΙΝΑΛ, δηλαδὴ τὸ πρώην ΠΑΣΟΚ, τὸ ὁποῖο αὐτὸ εἶχε νομιμοποιήσει τὸ ἔγκλημα τῶν ἐκτρώσεων τὸ 1983, μὲ τὴν περιβόητη ἀναμόρφωση τοῦ Οἰκογενειακοῦ Δικαίου. Ὄχι βέβαια ὅτι δὲν γινόταν καὶ πρὶν ἐκτρώσεις, ἀλλὰ ἡ τότε κυβέρνηση τὶς νομιμοποίησε καὶ τὶς διευκόλυνε, νὰ γίνονται δωρεὰν στὰ δημόσια νοσηλευτικὰ ἱδρύματα. Ἰδοὺ ἡ ἀπαράδεκτη ἀνακοίνωση:

«Στὴν Ἑλλάδα ἡ συζήτηση γιὰ τὶς ἀμβλώσεις ἔχει τελειώσει μετὰ τὶς νομοθετικὲς ρυθμίσεις τῶν Κυβερνήσεων τοῦ ΠΑΣΟΚ, γιὰ τὴν τεχνητὴ διακοπὴ τῆς ἐγκυμοσύνης καὶ τὴν προστασία τῆς ὑγείας τῆς γυναίκας. Καὶ αὐτὸ τὸ δικαίωμα τῆς γυναίκας δὲν ἀμφισβητεῖται σὲ μία σύγχρονη κοινωνία. Ἡ ἀπόφαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδας, ἡ ὁποία υἱοθετεῖ πρόταση ἀκραίων ὀργανώσεων γιὰ τὸ «ἀγέννητο παιδί», συνιστᾶ ἐπιστροφὴ σὲ ὀπισθοδρομικὲς καὶ ξεπερασμένες ἀντιλήψεις, ποὺ πολέμησαν οἱ προηγούμενες γενιές. Καλοῦμε τὴν Ἱερὰ Σύνοδο νὰ ἀκυρώσει μία ἀπόφαση ποὺ ὄχι μόνο προσβάλλει τὶς γυναῖκες, ἀλλὰ καὶ ἀποκόπτει τὴ θρησκεία ἀπὸ τὶς σύγχρονες κοινωνικὲς ἀντιλήψεις»!

Ὥστε λοιπόν, τὸ ἔγκλημα τῆς ἔκτρωσης, ἡ κατακρεούργηση τοῦ ἀθώου καὶ ἀνυπεράσπιστου ἐμβρύου, ἀποτελεῖ ἑπομένως «κοινωνικὴ κατάκτηση» καὶ ἀναφαίρετο «δικαίωμα τῆς γυναίκας»! Κι ἀκόμα, ὁ πολιτικὸς αὐτὸς σχηματισμός, ὁ ὁποῖος «τιμωρήθηκε» δεόντως ἀπὸ τὸν ἑλληνικὸ λαὸ γιὰ τὶς πολιτικὲς του ἐπιλογές, φτάνει στὸ σημεῖο νὰ ζητᾶ ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο νὰ ἀκυρώσει τὴν ἀπόφασή της καὶ νὰ εὐθυγραμμιστεῖ μὲ τὶς «σύγχρονες κοινωνικὲς ἀντιλήψεις», οἱ ὁποῖες μποροῦν νὰ κατακρεουργοῦν ἀνθρώπινες ἀνυπεράσπιστες ὑπάρξεις!

Δεύτερη σφοδρὴ ἀνακοίνωση ἔκαμε ἡ ἀριστερῶν ἀντιλήψεων «ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ», ἡ ὁποία ὡς γνωστὸν συντηρεῖ μία μόνιμη ἀντιεκκλησιαστικὴ «γραμμή». Ἰδοὺ τί ἔγραψε:

«Ὄπισθεν ὁλοταχῶς φαίνεται πὼς εἶναι ἡ λογική τῆς ἡγεσίας τῆς Ἐκκλησίας, καθὼς ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ἀποφάσισε τὴν καθιέρωση ἡμέρας “ἀγέννητου παιδιοῦ”, παίρνοντας ξεκάθαρα θέση κατὰ τῶν ἐκτρώσεων. Σὲ μία ἀκόμη κίνηση σκοταδισμοῦ, ἐναρμονισμένη πλήρως μὲ τὰ πρότυπα τῆς σύγχρονης ἀκροδεξιᾶς ποὺ ἀναδύεται τὰ τελευταία χρόνια παγκοσμίως, τρεῖς καὶ πλέον δεκαετίες μετὰ τὴν νομιμοποίηση τῶν ἀμβλώσεων στὴ χώρα, ἡ Ἱερὰ Σύνοδος, στὶς 9 Ἰουλίου, ἐπικύρωσε ἀπόφαση γιὰ τὴν καθιέρωση ἡμέρας «ἀγέννητου παιδιοῦ»!

Στὴ συνέχεια ἐπιτίθεται στὴν ὀργάνωση «ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ» ὡς ἑξῆς: «Ὅπως ἦταν ἀναμενόμενο ἡ ὀργάνωση «Ἀφῆστε με νὰ ζήσω» ὑποδέχθηκε μέ… χαρὲς καὶ πανηγύρια τὴν ἀπόφαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου καὶ δίνει καὶ ὁδηγίες πρὸς ναυτιλλόμενους ἀναφέροντας «προτρέπουμε ὅλους ὅσους κατανοοῦν πὼς κάθε ἀνθρώπινη ζωὴ δημιουργεῖται ἀπὸ τὸ Θεό, μὲ τὴ συγκατάθεση καὶ τὴ συνέργεια τῶν γονέων του, νὰ τιμήσουν τὴν ἀπόφαση τῆς Ἐκκλησίας μας, νὰ σταθοῦν συμπαραστάτες στὸ “Ἀφῆστε με νὰ Ζήσω!” καὶ στὸ ἀγέννητο παιδί, προστατεύοντας καὶ ἀγαπώντας το ἀπὸ τὴν πρώτη κιόλας στιγμή, ὡς δῶρο Θεοῦ καὶ πηγὴ εὐλογίας καὶ χαρᾶς»!

Ἀπίστευτοι πραγματικὰ συλλογισμοὶ καὶ θέσεις! Οἱ νομίζοντες ὅτι ἐμφοροῦνται ἀπὸ «πλέρια» δημοκρατικὴ εὐαισθησία, χαρίζουν τὴν ὑπεράσπιση τῆς ζωῆς, τὴν ὑπεράσπιση τῆς ζωῆς τοῦ ἀγέννητου παιδιοῦ, στὴν «ἀκροδεξιὰ» καὶ κρατοῦν τὴν κατακρεούργηση τῶν ἀθώων ἀγέννητων παιδιῶν! Ἀλίμονο ἂν χαρίζεται σὲ ὁποιονδήποτε ἀκραῖο καὶ φανατικὸ ἡ ὑπεράσπιση τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς!

Ἀλλά, ἂς ἀφήσουμε ἕναν γιατρὸ νὰ ἀπαντήσει στὴν «προοδευτικὴ παράταξη», ἡ ὁποία «ἔφριξε» ἀπὸ τὴν ἱστορικὴ ἀπόφαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου καὶ ἡ ὁποία ὑπερασπίζεται τὴν δολοφονία τῶν ἀνυπεράσπιστων ἐμβρύων, τοῦ κ. Α. Παπαγιάννη:

«Δὲν ὠφελεῖ βέβαια νὰ ἐπιχειρηματολογήσει κανεὶς ἀπέναντι σὲ ἀνθρώπους ποὺ βαφτίζουν ὅ,τι δὲν συμφωνεῖ μὲ τὴν δική τους ἰδεοληψία ὡς ‘Μεσαίωνα’ καὶ ‘ἀκροδεξιά’: δόγμα τους εἶναι τὸ “οὐ μὲ πείσεις καν μὲ πείσης”. Ἂς σημειώσω μόνο ὅτι ἂν ὡς γιατρὸς δώσω σὲ ἔγκυο γυναίκα ἕνα φάρμακο ποὺ βλάπτει τὸ ἔμβρυο θὰ εἶμαι ὑπόδικος γιὰ σοβαρὸ ἰατρικὸ παράπτωμα (malpractice). Ἂν τὸ κυοφορούμενο δὲν εἶναι ἀνθρώπινη ζωή, τότε τί ἀκριβῶς ἔβλαψα; Καὶ γιατί σὲ κάθε ἀκτινολογικὸ ἐργαστήριο ὑπάρχουν πινακίδες πού προειδοποιοῦν τὶς ἔγκυες γυναῖκες γιὰ τὸν κίνδυνο τῆς ἀκτινοβολίας; Δυστυχῶς ὁ ‘προοδευτισμὸς’ μας φτάνει μέχρι τὸ δικαίωμά τοῦ “ἔτσι θέλω”: ἐγὼ διαχειρίζομαι τὸ σῶμα μου, κι ἂν ἀποφασίζω νὰ καταστρέφω ἄλλες ζωὲς κατὰ βούλησιν, τότε κάνω ὅ,τι μπορῶ γιὰ νὰ ἀποποιηθῶ τὶς ἠθικὲς εὐθύνες καὶ τὰ αἰσθήματα ἐνοχῆς ποὺ δημιουργοῦν οἱ πράξεις μου. Καὶ βέβαια αὐτὰ δὲν ἐξαλείφονται ἁπλῶς ἐπειδὴ τὸ ἐπιτρέπει ἕνας νόμος» (Ἰστ. Ἀκτίνες)!

Νομίζουμε ὅτι ὁ ὁμολογητὴς ἰατρὸς ἀπάντησε μὲ τὸν πλέον σαφῆ καὶ πειστικὸ τρόπο, μὲ τὴν ἐπιστημονική του κατάρτιση καὶ πείρα καὶ φυσικὰ μὲ τὸν κοινὸ νοῦ, στοὺς ἐπικριτὲς – θιασῶτες γιὰ τὸ πόσο φρικτὸ εἶναι τὸ ἔγκλημα τῶν ἐκτρώσεων. Ὡς ἐκ τούτου δὲν χρειάζεται νὰ ἀναφέρουμε τίποτε περισσότερο, εὐχαριστώντας θερμὰ τὸν ἰατρὸ κ. Α. Παπαγιάννη.

Ὁ ἱδρυτὴς τοῦ Συλλόγου Προστασίας Ἀγέννητου Παιδιοῦ, κ. Γιάννης Ναυπλιώτης τόνισε χαρακτηριστικὰ πώς: «Μὲ τὴν ἐπώδυνη αὐτὴ πράξη διακόπτουμε μία φυσιολογικὴ διαδικασία καὶ ἐξέλιξη στὸ σῶμα τῆς γυναίκας, δὲν διακόπτουμε τὸ ἠλεκτρικὸ ρεῦμα μὲ ἕναν διακόπτη καὶ μποροῦμε ὅποτε θέλουμε νὰ τὸ ἐπαναφέρουμε. Σκοτώνουμε ἕνα παιδὶ καὶ δημιουργοῦμε τεράστια ψυχοσωματικὰ προβλήματα στὴ μέλλουσα μητέρα»! Καὶ φυσικὰ γι’ αὐτὲς τὶς «σκοταδιστικές» του θέσεις καὶ τὸ σπουδαῖο ἔργο τοῦ Συλλόγου του «κατατάχτηκε» ἀπὸ τοὺς λογὶς «προοδευτικοὺς» στὴν «ἀκροδεξιά»! Ἀπίστευτο!

Εἶναι ἄλλωστε καὶ αὐτὸ ἕνα σύγχρονο σύμπτωμα, ὅποιοι δὲν συμμερίζονται τὶς ἐπιλογὲς τῶν «προοδευτικῶν» χαρακτηρίζονται ὡς «ἀκραῖοι» καὶ «μισαλλόδοξοι»! Σημειώνουμε τὴν ἐπισήμανσή του, γιὰ τὸ ἐπώδυνο τῆς ἔκτρωσης, ἀφορώντας τὸν βάναυσο τεμαχισμὸ τοῦ ἐμβρύου, στὸ ὁποῖο προκαλεῖ, σύμφωνα μὲ τοὺς ἐπιστήμονες, ἀφόρητους πόνους, διότι τὸ πρῶτο ποὺ δημιουργεῖται σ’ αὐτὸ εἶναι τὸ κυκλοφοριακὸ καὶ τὸ νευρικὸ σύστημα! Αὐτὴ ἡ τραγωδία τοῦ ἐμβρύου δὲν ἀγγίζει τοὺς «προοδευτικοὺς» ὑπερασπιστὲς τῆς ἔκτρωσης; Ἔχουν ἄραγε οἱ θιασῶτες τοῦ κακουργήματος τῶν ἐκτρώσεων τολμήσει νὰ παρακολουθήσουν τὴν ταινία «ΣΙΩΠΗΛΗ ΚΡΑΥΓΗ», ἡ ὁποία τραγικὰ καταδεικνύει τὸ φόβο, τὴν ὀδύνη καὶ τὸν πόνο τοῦ σφαγιαζόμενου  ἐμβρύου;

Γιὰ τὴν Ἁγία μας Ἐκκλησία, ἡ ὁποία δὲν εἶναι θρησκεία, ἀλλὰ ζῶσα ἀποκάλυψη τοῦ Δημιουργοῦ τῆς ζωῆς, ὁ ἄνθρωπος συνδημιουργεῖται ἐξ ἄκρας συλλήψεως ἀπὸ τὸ Θεὸ καὶ τοὺς γονεῖς του καὶ εἶναι ἄνθρωπος ἐξ ἄκρας συλλήψεως. Αὐτὸ ἄλλωστε ἀποδέχεται καὶ τὸ Δίκαιό μας, ὁρίζοντας προστασία τοῦ κυοφορούμενου, μὲ τὰ ἄρθρα 1867 καὶ 1936 τοῦ ἰσχύοντα Ἀστικοῦ Κώδικα.

Κλείνουμε τὴν ἀνακοίνωσή μας μὲ τὴν θλιβερὴ διαπίστωση ὅτι ἡ λεγομένη «προοδευτικὴ παράταξη», ἡ ὁποία ἐμφορεῖται ἀπὸ τὰ διδάγματα τοῦ «εὐρωπαϊκοῦ διαφωτισμοῦ» συνεχίζει νὰ ἀποδεικνύει ὅτι ὁ «ἀνθρωπισμός» της δὲν ξεπερνᾶ τὰ ὅρια τοῦ ἀτομισμοῦ. Ὑπερασπίζεται μὲ πάθος ὅσα «δικαιώματα» (ἐντὸς καὶ ἐκτὸς εἰσαγωγικῶν) ἀφοροῦν τὸ ἄτομο, στὴν χωρὶς ὅρια ἱκανοποίηση τῶν ἀτομικῶν ἀνέσεων καὶ ἀπολαύσεων καὶ ἀδιαφορεῖ γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τῶν ὑποχρεώσεων ἀπέναντι στὸ κοινωνικὸ σύνολο. Κάθε φραγμὸς σὲ αὐτὴ τὴν ἱκανοποίηση, θεωρεῖται «ὀπισθοδρομικὸς» καὶ δὲν συνάδει μὲ τὴν «πρόοδο», μία λέξη καὶ ἔννοια, ἡ ὁποία ἔχει κακοποιηθεῖ βάναυσα καὶ ἔχει διαστραφεῖ στὶς μέρες μας τὸ πραγματικό της νόημα καὶ περιεχόμενο.

Ἐν προκειμένω: ἡ ὑπεράσπιση τοῦ δῆθεν δικαιώματος  τῆς «μητέρας», τοῦ δῆθεν ψευδοδικαιωματισμοῦ τῶν γυναικῶν, νὰ κατακρεουργεῖ μὲ τὴ θέλησή της καὶ μὲ τὸν πλέον φρικτὸ καὶ ἐπώδυνο τρόπο τὸ ἀγέννητο παιδί της, χάρις στὸν κακῶς ἐννοούμενο εὐδαιμονισμό, φανερώνει περίτρανα τὸν «ἀνθρωπισμό», ὅσων ἐμφοροῦνται ἀπὸ τὸν ἄθεο εὐρωπαϊκὸ οὐμανισμό, ὁ ὁποῖος ὑπερασπίζεται τὸ «δικαίωμα» τῆς μητέρας νὰ «ξεφορτωθεῖ» τὸ παιδί της, ὄχι ὅμως καὶ τὸ δικαίωμα τοῦ παιδιοῦ νὰ ἔρθει στὸν κόσμο καὶ νὰ ζήσει! Ἔχουν σκεφτεῖ ἄραγε οἱ ἴδιοι, πὼς ἂν ἀσκοῦσε ἡ μητέρα τους τὸ «δικαίωμά» της καὶ εἶχε κάνει ἔκτρωση ὅταν ἐκεῖνοι ἦταν ἔμβρυα, θὰ ὑπῆρχαν σήμερα γιὰ νὰ ὑπερασπίζονται τὸ «δικαίωμα» τῆς ἔκτρωσης, δηλαδὴ τοῦ φόνου ἄλλων παιδιῶν; Ἀλλὰ τί ρωτᾶμε; Τελειώνουμε μὲ τὴν μνημειώδη ἔκφραση τοῦ ἄφθαστου χριστιανοῦ φιλοσόφου καὶ λογοτέχνη Φ. Ντοστογιέφσκι: «χωρὶς Θεὸ ὅλα ἐπιτρέπονται», ἀκόμα καὶ ἡ φρικώδης κατακρεούργηση ἀθώων ἀγέννητων παιδιῶν! 

Ἐκ τοῦ Γραφείου ἐπὶ τῶν Αἱρέσεων καὶ τῶν Παραθρησκειῶν
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 29ῃ Ἰουλίου 2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου