Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Σαμαράς σε Παπανδρέου! «Ζητάς από έναν συκοφάντη να πάει μαζί σου στις Βρυξέλλες;



Σε υψηλούς τόνους η απάντηση Σαμαρά στον Παπανδρέου, πριν από λίγο, στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν.
Του ζήτησε να πάνε μαζί στις Βρυξέλλες την Κυριακή στη Σύνοδο Κορυφής για να διαπραγματευτούν από κοινού με την τρόικα, με τον Σαμαρά να τονίζει ότι δεν μπορεί να πάει με κλειστή ατζέντα, αφού δεν έχει ενημερωθεί ενδελεχώς για τις διαπραγματεύσεις και ο Παπανδρέου δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά του.
«Θα πας μαζί με έναν συκοφάντη;» είπε ο Σαμαράς. «Θα πάω στις Βρυξέλλες αλλά όχι μαζί σου».
Η τηλεφωνική απάντηση Σαμαρά στον Παπανδρέου
“Αν έρθω εγώ μαζί σου στις Βρυξέλλες υποτίθεται οτι θα εμφανίσουμε μια κοινή θέση. Πες μου τι ζητάς; Τι εθνική γραμμή έχεις; Μου έδωσες χθες καμμία εθνική γραμμή; Θα δεσμεύσω την χώρα για κάτι που δεν ξέρω;

Με βρίζεις τόσο καιρό, δεν συμφωνείς με τους υπουργούς σου και θέλεις να πάμε μαζί στις Βρυξέλλες; Και πρώτα απ’ όλα έχουμε συμφωνήσει σε τίποτα μαζί; Δεν μας έχεις δώσει ούτε τις επιστολές που στείλατε στο ΔΝΤ και σας ζητάμε να δούμε και τώρα θέλεις να νομιμοποιήσω αυτά που δεν ξέρω; Που ξέρω εγώ στα παρασκήνια τι έχεις συμφωνήσει; Θα πάω με κλειστά χαρτιά να διαπραγματευτώ; Και πως εσύ δέχεσαι να πας στις Βρυξέλλες με κάποιον που πριν από λίγο αποκαλούσες ‘συκοφάντη’; Θα πάω στις Βρυξέλλες αλλά όχι μαζί σου».
Αναρτήθηκε από τον/την economikos 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου