Πρέπει να θεωρήσουμε ως αυταπόδεικτο το ότι από όλες τις χώρες της Ευρωζώνης, είμαστε οι λιγότερο ευφυείς.
Δεν είναι δηλαδή δυνατόν να ευημερούν οι λιγότερο ευφυείς και να περνούν μεγάλη κρίση οι πιο ευφυείς.
Σ'αυτό το συμπέρασμα θα καταλήξουμε πάλι, παρατηρώντας μικρές καθημερινές συνήθειες.
Αν για παράδειγμα πάμε σε κάποιο όροφο πολυκαταστήματος και παρατηρήσουμε αυτόν που πατάει το κουμπί για να καλέσει το.....
ασανσέρ, θα διαπιστώσουμε πως στις περισσότερες περιπτώσεις δεν πατάει μόνο το κουμπί που αντιστοιχεί στην κατεύθυνση που θέλει να πάει, αλλά και τα δύο με αποτέλεσμα και να χάνει χρόνο ο ίδιος αλλά και να ταλαιπωρεί όλους τους άλλους.
Αν πάμε επίσης σε ώρα αιχμής σε έναν πολυσύχναστο σταθμό μετρό, θα παρατηρήσουμε ότι αυτοί που περιμένουν να μπουν, στριμώχνονται μπροστά στην πόρτα εμποδίζοντας αυτούς που θέλουν να βγουν. Έτσι ο συρμός χάνει χρόνο και επηρεάζεται με αυτό τον τρόπο η συχνότητα των δρομολογίων με αποτέλεσμα μεγαλύτερο συνωστισμό μέσα στα βαγόνια.
Η ευφυΐα δεν είναι κάτι στατικό. Κάθε άνθρωπος έχει μία διακύμανση ανάμεσα στα όριά του.
Οι καθημερινές συνήθειες, δραστηριότητες και συναναστροφές του τον ωθούν στο πάνω ή στο κάτω όριο.
Η τηλεόραση παίζει μεγάλο ρόλο γιατί ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού περνάει αρκετή ώρα μπροστά σε αυτήν.
Δε χρειάζεται πολλή φιλοσοφία για να καταλάβει κανείς την αθλιότητα ενός μεγάλου αριθμού εκπομπών που παρουσιάζουν διάφορες κυρίες της ελληνικής τηλεόρασης, τα γνωστά “μεσημεριανάδικα”.
Σπρώχνοντας αυτές οι εκπομπές τους τηλεθεατές στο κάτω όριο του εύρους της ευφυίας τους, συμβαίνει το εξής εξαιρετικά ανησυχητικό φαινόμενο:
Πολλοί από τούς τηλεθεατές είναι γονείς άρα συναναστρέφονται με τα παιδιά τους.
Αν μια μάνα έχει κλίμακα ευφυΐας 2-3, συναναστρεφόμενη με ευφυΐα 3 με το παιδί της είχε μεγάλη πιθανότητα αυτό να αποκτήσει ευφυΐα που να κυμαίνεται μεταξύ 4-5.
Απεναντίας, με την αρνητική συμβολή των καναλιών όχι μόνο τείνει η ίδια στο 2, αλλά δημιουργεί μεγάλες πιθανότητες η ευφυΐα του παιδιού της να κυμανθεί μεταξύ 3-4.
Η απόσταση αυτών των αριθμών είναι τόσο μεγάλη, όσο μεγάλη είναι και η απόσταση της ευημερίας από την κρίση.
Πιστεύω βαθύτατα ότι οι πιο ευφυείς άνθρωποι μιας κοινωνίας είναι οι επιχειρηματίες.
Οι καναλάρχες είναι αξιολογότατοι επιχειρηματίες και αναμφισβήτητα ευφυέστατοι άνθρωποι.
Στην περίπτωση όμως αυτή, δεν προέβλεψαν σωστά.
Προσέλαβαν άθλιους παρουσιαστές εκπομπών για να πάρουν πρόσκαιρα μεγαλύτερο μερίδιο τηλεθέασης γιατί έτσι έδειχναν οι μετρήσεις.
Δεν αντιλήφθηκαν ότι με τη μείωση του μέσου όρου ευφυίας της κοινωνίας θα μειωθεί μακροχρόνια ο παραγόμενος πλούτος.
Σε τελική ανάλυση τα Μ.Μ.Ε. εισπράττουν ένα ποσοστό από τον τζίρο των ελληνικών επιχειρήσεων. Μικρότερη σημασία έχει το κομμάτι της πίτας από το μέγεθος της πίτας.
Η άνοδος της ευφυίας μιας κοινωνίας μεγαλώνει την πίτα.
Δεδομένου ότι οι περισσότεροι από τους καναλάρχες έχουν κι άλλες δραστηριότητες, η μείωση της ευφυίας της κοινωνίας επιφέρει πτώση και στις άλλες τους δραστηριότητες.
Άξιον απορίας είναι, γιατί το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο παραμένει απαθές μπροστά σε αυτήν την κατάσταση.
Το πώς από μειωμένη ευφυΐα δημιουργείται μειωμένη καταναλωτική συνείδηση και πώς αυτό συντελεί στην κρίση, θα το αναπτύξω προσεχώς.
http://www.frenostonkatiforo.blogspot.com
Δεν είναι δηλαδή δυνατόν να ευημερούν οι λιγότερο ευφυείς και να περνούν μεγάλη κρίση οι πιο ευφυείς.
Σ'αυτό το συμπέρασμα θα καταλήξουμε πάλι, παρατηρώντας μικρές καθημερινές συνήθειες.
Αν για παράδειγμα πάμε σε κάποιο όροφο πολυκαταστήματος και παρατηρήσουμε αυτόν που πατάει το κουμπί για να καλέσει το.....
ασανσέρ, θα διαπιστώσουμε πως στις περισσότερες περιπτώσεις δεν πατάει μόνο το κουμπί που αντιστοιχεί στην κατεύθυνση που θέλει να πάει, αλλά και τα δύο με αποτέλεσμα και να χάνει χρόνο ο ίδιος αλλά και να ταλαιπωρεί όλους τους άλλους.
Αν πάμε επίσης σε ώρα αιχμής σε έναν πολυσύχναστο σταθμό μετρό, θα παρατηρήσουμε ότι αυτοί που περιμένουν να μπουν, στριμώχνονται μπροστά στην πόρτα εμποδίζοντας αυτούς που θέλουν να βγουν. Έτσι ο συρμός χάνει χρόνο και επηρεάζεται με αυτό τον τρόπο η συχνότητα των δρομολογίων με αποτέλεσμα μεγαλύτερο συνωστισμό μέσα στα βαγόνια.
Η ευφυΐα δεν είναι κάτι στατικό. Κάθε άνθρωπος έχει μία διακύμανση ανάμεσα στα όριά του.
Οι καθημερινές συνήθειες, δραστηριότητες και συναναστροφές του τον ωθούν στο πάνω ή στο κάτω όριο.
Η τηλεόραση παίζει μεγάλο ρόλο γιατί ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού περνάει αρκετή ώρα μπροστά σε αυτήν.
Δε χρειάζεται πολλή φιλοσοφία για να καταλάβει κανείς την αθλιότητα ενός μεγάλου αριθμού εκπομπών που παρουσιάζουν διάφορες κυρίες της ελληνικής τηλεόρασης, τα γνωστά “μεσημεριανάδικα”.
Σπρώχνοντας αυτές οι εκπομπές τους τηλεθεατές στο κάτω όριο του εύρους της ευφυίας τους, συμβαίνει το εξής εξαιρετικά ανησυχητικό φαινόμενο:
Πολλοί από τούς τηλεθεατές είναι γονείς άρα συναναστρέφονται με τα παιδιά τους.
Αν μια μάνα έχει κλίμακα ευφυΐας 2-3, συναναστρεφόμενη με ευφυΐα 3 με το παιδί της είχε μεγάλη πιθανότητα αυτό να αποκτήσει ευφυΐα που να κυμαίνεται μεταξύ 4-5.
Απεναντίας, με την αρνητική συμβολή των καναλιών όχι μόνο τείνει η ίδια στο 2, αλλά δημιουργεί μεγάλες πιθανότητες η ευφυΐα του παιδιού της να κυμανθεί μεταξύ 3-4.
Η απόσταση αυτών των αριθμών είναι τόσο μεγάλη, όσο μεγάλη είναι και η απόσταση της ευημερίας από την κρίση.
Πιστεύω βαθύτατα ότι οι πιο ευφυείς άνθρωποι μιας κοινωνίας είναι οι επιχειρηματίες.
Οι καναλάρχες είναι αξιολογότατοι επιχειρηματίες και αναμφισβήτητα ευφυέστατοι άνθρωποι.
Στην περίπτωση όμως αυτή, δεν προέβλεψαν σωστά.
Προσέλαβαν άθλιους παρουσιαστές εκπομπών για να πάρουν πρόσκαιρα μεγαλύτερο μερίδιο τηλεθέασης γιατί έτσι έδειχναν οι μετρήσεις.
Δεν αντιλήφθηκαν ότι με τη μείωση του μέσου όρου ευφυίας της κοινωνίας θα μειωθεί μακροχρόνια ο παραγόμενος πλούτος.
Σε τελική ανάλυση τα Μ.Μ.Ε. εισπράττουν ένα ποσοστό από τον τζίρο των ελληνικών επιχειρήσεων. Μικρότερη σημασία έχει το κομμάτι της πίτας από το μέγεθος της πίτας.
Η άνοδος της ευφυίας μιας κοινωνίας μεγαλώνει την πίτα.
Δεδομένου ότι οι περισσότεροι από τους καναλάρχες έχουν κι άλλες δραστηριότητες, η μείωση της ευφυίας της κοινωνίας επιφέρει πτώση και στις άλλες τους δραστηριότητες.
Άξιον απορίας είναι, γιατί το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο παραμένει απαθές μπροστά σε αυτήν την κατάσταση.
Το πώς από μειωμένη ευφυΐα δημιουργείται μειωμένη καταναλωτική συνείδηση και πώς αυτό συντελεί στην κρίση, θα το αναπτύξω προσεχώς.
http://www.frenostonkatiforo.blogspot.com
αναδημοσίευση από http://anti-ntp.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου